Lulu77 10 Anmeld indhold Skrevet July 24, 2008 Daglig kørsel fra Malmö til Kbh/Søborg - er fleksibel med opsamlingssted(er). Har almindelige arbejdstider i tidsrummet 7-16. Har plads til tre mere i bilen. Skriv, hvis du vil med :) Linnegatan@gmail.com Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lille børge 10 Anmeld indhold Besvaret July 25, 2008 samkørsel Lige et par spørgsmål. Hva tid vil der opsamling, hvis vi nu feks siger omkring Svågertorp? og hvor i søborg drejer det sig om? og evt pris?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mapo 10 Anmeld indhold Besvaret July 25, 2008 Mandag til Torsdag (28-31 Juli) Jeg vil gerne køre sammen de 4 dage i næste uge. Fra mandag den 28 til torsdag 31 juli. Jeg bor i Lindeborg (tæt til svågertorp) og skal til Nørreport eller hovedbanegården. Hilsen Masoud Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lulu77 10 Anmeld indhold Besvaret July 28, 2008 Jeg vil gerne køre sammen de 4 dage i næste uge. Fra mandag den 28 til torsdag 31 juli. Jeg bor i Lindeborg (tæt til svågertorp) og skal til Nørreport eller hovedbanegården. Hilsen Masoud Jeg har ferie nu, så det kan ikke lade sig gøre, desværre. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lulu77 10 Anmeld indhold Besvaret July 28, 2008 Lige et par spørgsmål. Hva tid vil der opsamling, hvis vi nu feks siger omkring Svågertorp? og hvor i søborg drejer det sig om? og evt pris?? Mine arbejdstider skifter lidt i det nævnte tidsrum, så hvis vi skulle køre sammen ville du få min arbejdsplan så du kan se hvordan jeg møder for 4-6 uger af gangen, men alt efter hvor du skal hen skal du påregne at vi kører omkring en time før vi skal møde på job. Jeg arbejder på Buddingevej i Søborg. Og prisen kommer jo meget an på hvor mange dage du vil køre med osv., men havde da tænkt mig, at vi skulle dele udgifterne, så hvis du skal køre med en fuld måned er det omkring 2.000 danske. Broen for en måned er 3.000 + benzin og slitage. Giv lyd hvis du er interesseret, gerne på mail : Linnegatan@gmail.com :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites