Jump to content
Martin_M

Fælleskøb af dæk

Recommended Posts

jo jeg har bare lige haft lidt personlige ting jeg skulle tage mig af ... men ringer til ham imorgen
Opgav vi dette eller? Vil gerne bare vide det, så jeg kan begynde at kigge andre steder efter dæk så...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er svärt for mig at gå ned i pris på selve däkket da vi ikke får särlig meget rabat hos dackonline.. Men det vi kan göre er at, i får rabat på monteringen Dvs fra 13" til 16" er det 100 sek. 17" 150 sek 18" 200 sek 19" 250 sek og DET er billigt ...
Nu er der blevet spurgt om det før, men ikke rigtig svaret. Er de monteringspriser pr fælg eller pr bil (altså 4 stk)? Og så søger jeg gode råd. Jeg skal have både sommer og vinterdæk i størrelsen 155/65/14. Hvor meget længere holder de dyre mærker i forhold til de billige? og nogle bestemte jeg skal undgå? min bil (aygo) har en del støj i forvejen så det er helt vildt kritisk om de er lydsvage.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvor meget længere holder de dyre mærker i forhold til de billige? og nogle bestemte jeg skal undgå? min bil (aygo) har en del støj i forvejen så det er helt vildt kritisk om de er lydsvage.
Jeg ved ikke selv så meget om dæk, så jeg vil ikke vove mig ud i et svar, men denne her side har været en god hjælp for mig http://www.tirerack.com

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites