Jump to content
Martin_M

Fælleskøb af dæk

Recommended Posts

dubbat.... eller dubbad... who knows...
Homer for pokker da, hvor mange år er det du har boet i Sverige:D
Ja' date=' det tænkte jeg nok :) men hvad står forkertelsen dubb. så helt præcist for?[/quote'] Dubb er ikke nogen forkortelse, det betyder spids, pig. Dubbar = pigge. Mere er der ikke i det:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er svärt for mig at gå ned i pris på selve däkket da vi ikke får särlig meget rabat hos dackonline.. Men det vi kan göre er at, i får rabat på monteringen Dvs fra 13" til 16" er det 100 sek. 17" 150 sek 18" 200 sek 19" 250 sek og DET er billigt ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er svärt for mig at gå ned i pris på selve däkket da vi ikke får särlig meget rabat hos dackonline.. Men det vi kan göre er at, i får rabat på monteringen Dvs fra 13" til 16" er det 100 sek. 17" 150 sek 18" 200 sek 19" 250 sek og DET er billigt ...
Gælder dit tilbud stadig Peter eller hvordan?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

nix... men som skrevet tidligere i tråden, så gælder priserne på dackonline.se og herefter kan Peter montere dem. Priserne for montering er også angivet længere oppe. Så man køber bare selv dæk, og fanger Peter mht. montering.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ham Peter er nu ikke så aktiv i denne tråd længere synes jeg. Måske man skulle kontakte ham personligt istedet for... En anden ting. Er der nogen der har et link til en vinterdæk test sæson anno 08/09? Meget gerne i 17" størrelsen... Jeg er helt på herrens mark over hvilke dæk jeg skal vælge. Dem til 1000SEK eller 4000SEK stykket. Hvor stor er forskellen reelt egentlig?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites