Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret August 22, 2008 dumt spørgsmål, men hvad er "dubb."? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 22, 2008 dumt spørgsmål' date=' men hvad er "dubb."?[/quote']Pigge. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret August 25, 2008 Pigge. :) Ja, det tænkte jeg nok :) men hvad står forkertelsen dubb. så helt præcist for? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret August 25, 2008 Ja' date=' det tænkte jeg nok :) men hvad står forkertelsen dubb. så helt præcist for?[/quote'] dubbat.... eller dubbad... who knows... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
LotteB 10 Anmeld indhold Besvaret August 25, 2008 dubbat.... eller dubbad... who knows... Homer for pokker da, hvor mange år er det du har boet i Sverige:D Ja' date=' det tænkte jeg nok :) men hvad står forkertelsen dubb. så helt præcist for?[/quote'] Dubb er ikke nogen forkortelse, det betyder spids, pig. Dubbar = pigge. Mere er der ikke i det:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret August 27, 2008 i så fald er jeg interesseret i 4 helårs dæk 13" og 4 vinterdæk 17". Skal nok lige vende tilbage med de helt præcise mål. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret August 29, 2008 Er denne her tråd død eller hvordan? Skal rimelig snart have nye dæk nemlig... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2008 Hej Skal vide hvilke mærke dæk folk vil have. Find det på dackonline.se.... Prisen er den i finder på dackonline.se men monteringen er billig. Tror vi skal have en samlet bestilling for at Autohaus er interesseret... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2008 Det er hermed noteret. Hvad er tidsfristen for dette projekt? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2008 Hvad siger I til 14 dage? eller kan vi strække den længere? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret August 31, 2008 For mit vedkommende skal jeg have 1 sæt vinterdæk i 17". Så jeg kan godt vente en måned til eller to. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret August 31, 2008 Samme her - en måned eller to kan jeg sagtens vente. Hvad bliver prisen for montering mon hos Autohaus? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret August 31, 2008 Jeg skal faktisk selv have somerdæk, så jeg kan sagtens vente... Prisen for montering er 100 sek. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret August 31, 2008 Det lyder som en ret fair pris... :th2: Jeg er med på 4 stk vinterdæk når det er tid til at sende bestillingen afsted. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret September 1, 2008 Det er svärt for mig at gå ned i pris på selve däkket da vi ikke får särlig meget rabat hos dackonline.. Men det vi kan göre er at, i får rabat på monteringen Dvs fra 13" til 16" er det 100 sek. 17" 150 sek 18" 200 sek 19" 250 sek og DET er billigt ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2008 Hej Peter, Skal vi bestille i samlet flok, eller er det fint at vi bare kommer med individuelle bestillinger? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2008 Jeg er interesseret i 4 stk 245/35/17 ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2008 Prøv at kontakte Peter direkte. Priserne på dæk finder du på dackonline.se og pris for montering står i tråden Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2008 Det er svärt for mig at gå ned i pris på selve däkket da vi ikke får särlig meget rabat hos dackonline.. Men det vi kan göre er at, i får rabat på monteringen Dvs fra 13" til 16" er det 100 sek. 17" 150 sek 18" 200 sek 19" 250 sek og DET er billigt ... Gælder dit tilbud stadig Peter eller hvordan? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2008 De priser, er det på en samlet montering eller pr fælg i 19" eks??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret November 21, 2008 Blev der nogensinde købt nogle dæk? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret November 21, 2008 nix... men som skrevet tidligere i tråden, så gælder priserne på dackonline.se og herefter kan Peter montere dem. Priserne for montering er også angivet længere oppe. Så man køber bare selv dæk, og fanger Peter mht. montering. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret November 22, 2008 Ham Peter er nu ikke så aktiv i denne tråd længere synes jeg. Måske man skulle kontakte ham personligt istedet for... En anden ting. Er der nogen der har et link til en vinterdæk test sæson anno 08/09? Meget gerne i 17" størrelsen... Jeg er helt på herrens mark over hvilke dæk jeg skal vælge. Dem til 1000SEK eller 4000SEK stykket. Hvor stor er forskellen reelt egentlig? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 22, 2008 En anden ting. Er der nogen der har et link til en vinterdæk test sæson anno 08/09? Meget gerne i 17" størrelsen...Der står lidt her: http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=14983 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret November 22, 2008 gi mig til mandag så skal jeg nok hitte på noget med en masse billige däk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites