Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret November 22, 2008 Der står lidt her: http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=14983 Tak for linket :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret November 22, 2008 gi mig til mandag så skal jeg nok hitte på noget med en masse billige däk Super! Det ser vi - eller JEG - ihvertfald frem til :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2008 gi mig til mandag så skal jeg nok hitte på noget med en masse billige däk Er der noget nyt om de billige dæk om man må spørge :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2008 der har väret optaget på deres telefon hele eftermiddagen tror der er noget i vejen med deres linie .. men ringer til dem igen imorgen de lukker her kl 16 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2008 Det iorden... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret November 25, 2008 ok!! alle der skal ha däk skriv mig en pm inden mandag med störrelse, vinter el. sommer, gerne hvilken bil de skal på og evt önske om märke og type så samler jeg det hele og får en god pris på dem Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret November 26, 2008 ok!! alle der skal ha däk skriv mig en pm inden mandag med störrelse, vinter el. sommer, gerne hvilken bil de skal på og evt önske om märke og type så samler jeg det hele og får en god pris på dem Jeg har et sæt fælge med 235/45/17 sommerdæk og ville gerne bytte lige over med et sæt all-round dæk i samme størrelse uden dubb. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret November 26, 2008 de sälger däk .. tror ik de leger bytte bytte köbmand.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret November 26, 2008 de sälger däk .. tror ik de leger bytte bytte köbmand.. Hehe, du har misforstået eller også har jeg ikke udtalt mig korrekt. Jeg ville gerne have et par i samme størrelse som jeg SELV kan bytte over :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret November 26, 2008 hehe ok jamen jeg laver en liste over alle der skriver og så får jeg en pris på det hele mandag Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dabp 10 Anmeld indhold Besvaret November 26, 2008 Er det kun dæk, eller har du mulighed for at få dem leveret på stålfælge? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret November 26, 2008 fälge er en mulighed jeg ved ik hvor meget rabat jeg kan hente på stålfälge men hörer ham ad .. jeg ved jeg kan få god rabat på OZ fälge Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret November 26, 2008 Hvor meget får du på OZ??? For jeg vil gerne ha et sæt ultraleggera i 20"...... fälge er en mulighed jeg ved ik hvor meget rabat jeg kan hente på stålfälge men hörer ham ad .. jeg ved jeg kan få god rabat på OZ fälge Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret November 26, 2008 jeg ved det ikke lige men jeg samler alle requests herfra og får en pris på alt mandag .. ultraleggera er det de der titaniumsgrå med mange egre? eller hed de superturismo? men alle skriv jeres önsker i pm det er lettere for mig .. husk hvis i vil ha pris på fälge at skrive störrelse både bredde og dia. og til hvilken bil Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret November 30, 2008 Hvor meget får du på OZ??? For jeg vil gerne ha et sæt ultraleggera i 20"...... hvor brede skal de väre brian? og går udfra det er til rs´eren? eller skal de på starletten hehe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret November 30, 2008 og er der virkeligt ikke flere ? 5 stk det var ik det store vilde fällesindköb.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret December 1, 2008 8,5 eller 9x20 8,5=omkring ET35 9x20= omkring ET 40 hvor brede skal de väre brian? og går udfra det er til rs´eren? eller skal de på starletten hehe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret December 1, 2008 og er der virkeligt ikke flere ? 5 stk det var ik det store vilde fällesindköb.. Tror de fleste allerede har investeret i vinterdæk allerede, nok derfor der kun er 5 tilmeldte... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret December 1, 2008 Kunne jo være der også var nogle, der ville spare lidt på sommerdækkene... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret December 1, 2008 Bliver der så noget fælleskøb i denne omgang eller hur? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret December 1, 2008 jaja .. jeg har givet ham alt info idag så får svar imorgen med priser Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret December 1, 2008 Hvornår mon du forventer svar imorgen? Formiddag eller aften? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret December 2, 2008 Hej Michael Er der noget nyt her? Eller skal man finde sig en anden dæk-pusher? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret December 3, 2008 jaja .. jeg har givet ham alt info idag så får svar imorgen med priser Ser ikke ud som om det blev til det store fælleskøb denne gang, tror jeg hopper på dackonline imorgen istedet så... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret December 4, 2008 jo jeg har bare lige haft lidt personlige ting jeg skulle tage mig af ... men ringer til ham imorgen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites