Jump to content
Martin_M

Fælleskøb af dæk

Recommended Posts

Hej Nogen der er friske på at arrangere et fælleskøb af dæk? Vi må jo kunne opnå lidt rabat hvis vi kommer en del pendlere og bestiller sommer/vinterdæk... Nogen der er friske, samt har ideer til hvordan vi kan gøre det? Evt. kontakter... :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg kunne også være interesseret' date=' men der er en del logistiske problemer. Hvem skal koordinere, lægge ud, og modtage, samt montere ?[/quote'] Præcis... Det var også dette jeg var i tvivl om... Måske Autohaus kunne tænke sig at være med? :love2: Vi Kunne jo starte med at lave en liste over de dæk vi skal have... Så har vi jo noget at gå videre med... Smid jeres ønsker her, så laver jeg et excel ark...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Den står på vinterdæk i str 255/35/19 V til vinter..... Mærket skal helst være Dunlop.....
Er det ikke risikabelt med så store vintersutter. Hvad med noget lidt mere konservativt når det nu bliver vinter. \Tom

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa. Jeg har nogle gode kontakter hos SuperDæk i brøndby, så når den liste er blevet lavet vil jeg da gerne gå over til dem og råbe at vi skal have nogle rabatter. De plejer at være til at handle med hvis man prikker lidt til dem:th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hejsa. Jeg har nogle gode kontakter hos SuperDæk i brøndby, så når den liste er blevet lavet vil jeg da gerne gå over til dem og råbe at vi skal have nogle rabatter. De plejer at være til at handle med hvis man prikker lidt til dem:th2:
Lyder super. Har selv fundet en svensk forhandler jeg også vil forsøge... Lad os se hvad vi kan hente...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg skal bruge: 6 vinterdæk i str. 225/55/17 4 vinterdæk i str. 195/65/15 4 dubb i str. 205/55/16 (mener jeg de er, kan jeg ikke huske, men de plejer at være meget dyere i dk end se.) 4-6 sommerdæk 245/45/18 resten af sommerdækkene kan godt holde lidt endnu :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Man er på listen, fordi man er intersseret i at få dæk til gode priser :) Jeg regner med, at sende listen til et par dæk/bilhandledere for at få gode priser. Man er ikke bundet af noget, og vil modtage et tilbud når listen kommer retur.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

En der kan formulere et kort skriv på svensk vedr. dette fælleskøb? Noget omkring at vi er pendlere, og at vi er interesseret i at placere en stor ordre, og at vi derved håber at få lidt rabat. Så tager jeg kontakten og ser hvad vi kan spare.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites