Martin_M 10 Anmeld indhold Skrevet July 22, 2008 Hej Nogen der er friske på at arrangere et fælleskøb af dæk? Vi må jo kunne opnå lidt rabat hvis vi kommer en del pendlere og bestiller sommer/vinterdæk... Nogen der er friske, samt har ideer til hvordan vi kan gøre det? Evt. kontakter... :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret July 22, 2008 Jep jeg er da frisk hvis der er noget at spare på gode mærkedæk i sådan en ordning. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret July 22, 2008 Jeg kunne også være interesseret, men der er en del logistiske problemer. Hvem skal koordinere, lægge ud, og modtage, samt montere ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret July 22, 2008 Jeg kunne også være interesseret' date=' men der er en del logistiske problemer. Hvem skal koordinere, lægge ud, og modtage, samt montere ?[/quote'] Præcis... Det var også dette jeg var i tvivl om... Måske Autohaus kunne tænke sig at være med? Vi Kunne jo starte med at lave en liste over de dæk vi skal have... Så har vi jo noget at gå videre med... Smid jeres ønsker her, så laver jeg et excel ark... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret July 22, 2008 Næste gang jeg skal have dæk er det vinterdæk: 4 stk 225/45 R 17 - M&S dæk uden dubber Det skal være mærkedæk af god kvalitet, men præcist hvilket mærke er ikke så afgørende. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Schacke 10 Anmeld indhold Besvaret July 22, 2008 Til efteråret står den på vinterdæk uden pigge.... Størrelsen bliver formentlig 235/55-17 M&S Kvaliteten skal være i orden, mærket ikke så afgørende.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret July 22, 2008 Den står på vinterdæk i str 255/35/19 V til vinter..... Mærket skal helst være Dunlop..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Tomcat 10 Anmeld indhold Besvaret July 22, 2008 Den står på vinterdæk i str 255/35/19 V til vinter..... Mærket skal helst være Dunlop..... Er det ikke risikabelt med så store vintersutter. Hvad med noget lidt mere konservativt når det nu bliver vinter. \Tom Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret July 22, 2008 Nej overhovedet ikke..... Jeg kører på 225/45/18 nu og der er ikke problemer af nogen art. Jeg bliver nødt til at skifte hjul, da jeg ellers ikke har plads til bremser..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret July 22, 2008 Kører på 225-40-18 nu, skal have nogle 205-55-16 inkl fælge til vinter :th2:....... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JakobH 10 Anmeld indhold Besvaret July 22, 2008 Hejsa. Jeg har nogle gode kontakter hos SuperDæk i brøndby, så når den liste er blevet lavet vil jeg da gerne gå over til dem og råbe at vi skal have nogle rabatter. De plejer at være til at handle med hvis man prikker lidt til dem:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret July 22, 2008 Hejsa. Jeg har nogle gode kontakter hos SuperDæk i brøndby, så når den liste er blevet lavet vil jeg da gerne gå over til dem og råbe at vi skal have nogle rabatter. De plejer at være til at handle med hvis man prikker lidt til dem:th2: Lyder super. Har selv fundet en svensk forhandler jeg også vil forsøge... Lad os se hvad vi kan hente... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret July 23, 2008 Flere der skal på listen? Vi er pt. 5 stk... Det er vist ikke helt nok til at skaffe de store rabatter... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Breznew 10 Anmeld indhold Besvaret July 23, 2008 jeg skal bruge: 6 vinterdæk i str. 225/55/17 4 vinterdæk i str. 195/65/15 4 dubb i str. 205/55/16 (mener jeg de er, kan jeg ikke huske, men de plejer at være meget dyere i dk end se.) 4-6 sommerdæk 245/45/18 resten af sommerdækkene kan godt holde lidt endnu :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret July 23, 2008 4x 225/55r16 m/s Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret July 25, 2008 Jeg er klar med nogle gode priser, når i skal ha vinterdäk :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret July 25, 2008 Det lyder godt. Du får en kopi af listen når der er kommet lidt flere på. Pt. er der 7½ sæt vinterdæk på listen ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2008 Nogen der har en deadline for hvornår dækkene skal være købt og monteret? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2008 martin m .. har sendt dig en pm har ikke tid pt til nogetsomhelst står i flytterod osv men kontakt ham jeg siger er sikker på at han kan hjälpe jer.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2008 Er man på listen fordi man har udtrykt hvad man skal bruge ? Man får vel en pris på dækkene, inden man er bundet af noget ........;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2008 Man er på listen, fordi man er intersseret i at få dæk til gode priser :) Jeg regner med, at sende listen til et par dæk/bilhandledere for at få gode priser. Man er ikke bundet af noget, og vil modtage et tilbud når listen kommer retur. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael og carina 10 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2008 Jeg skal bruge 4 stk vinterdæk uden dubb i str 275/55-17 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret August 18, 2008 Så har jeg kontaktet Autohaus for priser. Kontakter et par stykker mere, og vender tilbage senere. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret August 20, 2008 En der kan formulere et kort skriv på svensk vedr. dette fælleskøb? Noget omkring at vi er pendlere, og at vi er interesseret i at placere en stor ordre, og at vi derved håber at få lidt rabat. Så tager jeg kontakten og ser hvad vi kan spare. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
denrt 10 Anmeld indhold Besvaret August 22, 2008 Jeg er med hvis prisen er rigtig. Jeg skal da også bruge nogle vinter hjul. 4. stk. Fælge til min Ford S-Max. 5x108 16” 4. stk. Vinterdæk 215x60 R16 uden dubb. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites