Jump to content
Gio

Så' der gratis scifi-nørd-strimmel fra Finland!

Recommended Posts

hehe.. de finnere er nu skøre.. men jeg glæder mig nu meget mere til IRON SKY!! :laugh:http://www.ironsky.net/site/ In 1945 the Nazis fled to the moon. In 2018 they are coming back.
Same here - men man må tage hatten af for deres ildhu. Og taget i betragtning at de er 101% amatører, med nul budget, så er deres resultat blevet en amerikansk B-film værdig! Effekterne er ret fascinerende, ovenstående taget i betragtning :thumbup: Star Wreck skal ikke tages for mere end det ér. Stor respekt herfra. ...og så ser jeg også frem til Iron Sky :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er genial humor de finner disker op med. Generelt et helt igennem underholdende folkefærd :D Der var flere større produktioner ude i 2005, f.eks. www.impstherelentless.com som er en videreførelse af den uofficielle Star Wars - Troops. I "nyere" tid er der lavet Star Trek - Of gods and men http://www.startrekofgodsandmen.net/main/ Hvad der er utroligt ved denne produktion er tilstedeværelsen af tidligere Star Trek skuespillere. I rollespils genren er der også "The Gamers" http://www.imdb.com/title/tt0369445/ Det er dog et par indforstået jokes for rollespilere :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
...det bliver
når de
:laugh:
Nu har jeg sunget en del finske sange og jeg vil vove at påstå at deres sprog er bedre egnet til det end vores. Eller rettere, så laver de sange der passer til deres sprog, i modsætning til os danskere :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nu har jeg sunget en del finske sange og jeg vil vove at påstå at deres sprog er bedre egnet til det end vores. Eller rettere' date=' så laver de sange der passer til deres sprog, i modsætning til os danskere :)[/quote']Mener du dét seriøst? *hmm* (har du kigget/lyttet på begge links!? :D) Jeg er klar over at dansk er et "grimt" sprog i udlændinges ører. Meget staccato og hårdt. Og skal det læres, så er de fler-tydige ord heller ikke nemme at kringle, før man har lidt kilometer i bagagen. Men at sige at finsk er kønnere...*hmm x 2* :scared:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mener du dét seriøst? *hmm* (har du kigget/lyttet på begge links!? :D) Jeg er klar over at dansk er et "grimt" sprog i udlændinges ører. Meget staccato og hårdt. Og skal det læres, så er de fler-tydige ord heller ikke nemme at kringle, før man har lidt kilometer i bagagen. Men at sige at finsk er kønnere...*hmm x 2* :scared:
Jeg sagde ikke at finnsk var kønnere. Jeg sagde bare jeg har sunget på sproget og jeg synes at det er bedre egnet til det :) Men okay jeg synes også at Turmion Kätilöt nummeret Tirehtööri er helt fantastisk :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites