Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret July 23, 2008 Vestas plusdækning har også nul selvrisiko på rep af stenslag. Bilen er en A6 avant 2,7 tdi og jo forsikringsprisen er fin ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Neua 10 Anmeld indhold Besvaret July 24, 2008 Hej og tak for comment... Ja den vej rundt er det jo billigt uanset hvad. Dog har jeg netop erfaret, at leasingen åbenbart inkluderer 3 års kaskoforsikring. Som jeg forstår det skal man så selv derudover tegne en ansvar af en art, og det er jo som sådan ikke afhængigt af bilens pris osv. i samme grad som kasko. Dog har jeg ikke lige nogen idé om hvad det ender på, men det finder jeg ud af når jeg har fået mig et svensk personnummer og noget at bo i :D - Simon Jeg fik tilbud på forsikring som svingede fra 15.000 - 25.000 på om det var mig eller min kone som skulle stå som tegner! Så det er helt forskelligt, det bedste du kan gøre er at få noget at bo i, et svensk personnummer og så gå i gang med at støvsuge forsikringsselskaberne! Skal du købe noget at bo i eller ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kunze 10 Anmeld indhold Besvaret July 25, 2008 ... og så gå i gang med at støvsuge forsikringsselskaberne! Skal du købe noget at bo i eller ? Jeg leaser en ny vogn hos Volvo, og tænker, at det nok er billigst at forsikre den hos Volvia. Men måske ikke. Jeg vil i hvert fald følge dit råd og undersøge markedet grundt... Thanks... Jeg er næsten helt sikker på at jeg vil leje noget, så er der mere frihed til at flytte rundt eller hjem, alt efter hvad der sker og hvad jeg synes... :) Ps. Connery, uhm, så må du vel kende Grüner? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Neua 10 Anmeld indhold Besvaret July 25, 2008 Jeg leaser en ny vogn hos Volvo, og tænker, at det nok er billigst at forsikre den hos Volvia. Men måske ikke. Jeg vil i hvert fald følge dit råd og undersøge markedet grundt... Thanks... Jeg er næsten helt sikker på at jeg vil leje noget, så er der mere frihed til at flytte rundt eller hjem, alt efter hvad der sker og hvad jeg synes... :) Ps. Connery, uhm, så må du vel kende Grüner? Yes ham kender jeg skam godt :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites