Jump to content
CAC

Restuarant i Malmö med Rensdyrkød eller dyrekød

Recommended Posts

Jeg søger asap en restuarant med dette så min koreanske svigerfamilie kan smage det inden de tager tilbage til Korea. Jeg havde regnet med Årstiderne, men de holder desværre ferielukket, og nu er jeg lidt lost. Er der nogen der har gode ideer? Er der evt. nogen steder i Tivoli der serverer dette, så kan jeg slå to fluer med et smæk :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Restuarant i Malmö med Rensdyrkød eller dyrekød På Bakken i restaurant Tropehaven, der kan du få Vildsvin ad libitum. :-) Og det smager fantastisk. Mener det er små 120 Kr det koster, men er ikke helt sikker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det är väl inte riktigt säsong för vild nu. Vi gifte oss i september (för många år sen), och då ville vi ha rådjur, men det gick inte, precis av den anledningen. Ren kunde vi dock få, det räknas väl inte som vilt, riktigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det är väl inte riktigt säsong för vild nu. Vi gifte oss i september (för många år sen)' date=' och då ville vi ha rådjur, men det gick inte, precis av den anledningen. Ren kunde vi dock få, det räknas väl inte som vilt, riktigt.[/quote'] Ja, jeg tror du har ret, hvis tidspunktet havde været anderledes havde det nok været nemmere :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der ligger en restaurant ved det ny teater (er det ikke det teater som ligger ved vesterbrogade?) som serverer alt muligt vildt; björn, rensdyr, elg osv. det er super godt! Men kan ikke huske navnet, men altså lige ved siden af det teater som ligger på/ved Vesterbrogade:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites