Jump to content
Marraffay

Roadtrip udenfor Sverige

Recommended Posts

Nope. Tror kun det er i Danmark man går op i om bilen er indregistreret i landet eller ej. Udover Norge måske? Husk den blå registeringsattest - og god tur! Check eventuelt også med forsikringen, jeg syntes det på et tidspunkt var nogen særlige forsikrings forhold med udvalgte bilmærker og østeuropa.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ud over den blå del af. reg.beviset, som Lars nævner, ville jeg også bestille det grønne kort hos forsikringsselskabet. Og inden alle overfalder mig, så ved jeg godt, at det ikke er et krav indenfor EU, men det skader ikke at have med. Det er trods alt bevis for, at bilen er forsikret:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

bare kør pænt gennem belgien. de motorveje kan hurtigt blive en dyr fornøjelse selv i en relativt sløv sprinter med læs på. og husk hvis i kommer til svejts at man ikke må have den der funktion i sin gps der sladrer om fartkontrolposter heller ikke selv om funktionen er slået fra. det kan godt ende med en klækkelig bøde og en mangle gps. og nå ja husk nationalitetsmærket brændstof redbul og tolmodigheden i tyskland. det er jo feriesæson

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Check forsikringen. Der er nogen (bl.a. Vesta) der har fri redning - også i udlandet - inkluderet.
Jep - SOS-kortet har man ikke i Sverige, hvor man anvender sin indboforsikring og rekvirerer et bilag hos försäkringsbolaget - i IF hedder det "Utlandsresekort"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites