Jump to content
coolio

Totalrenovering af lille 2vær (38)kvm - pris?

Recommended Posts

Er der nogen af jer, der har nogen ca ide om hvad det ville koste at sætte en 2vær på bare 38kvm i totalt lækker stand?. jeg tænker på: nye gulve overalt, nyt badekar, og wc, nye klinker i køkken og på wc, maling overalt, nye døre overalt. Bare sådan ca pris, snakker vi 20000kr el 50000kr svenske el mere?? Og selvfølgelig priser incl arbejdsløn. På forhånd tak

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror bestemt ikke du får det for under 50.000 Og mit bud ville være mindst det dobbelte, selvfølgelig afhængig af materialevalg mv. Jeg har regningen fra en total istandsættelse af badeværelset i vores nye hus liggende (nyt gulv med elvarme, nye fliser på gulv + væg ved badekarret, nye armaturer i god kvalitet, udskiftning af vandrør mv) som sælger fik lavet i januar. Det kostede omkring 70.000 sek.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Er der nogen af jer, der har nogen ca ide om hvad det ville koste at sætte en 2vær på bare 38kvm i totalt lækker stand?. jeg tænker på: nye gulve overalt, nyt badekar, og wc, nye klinker i køkken og på wc, maling overalt, nye døre overalt. Bare sådan ca pris, snakker vi 20000kr el 50000kr svenske el mere?? Og selvfølgelig priser incl arbejdsløn. På forhånd tak
50.000 SEK ? .... tja... det er vel nok til et badeværelse. Hvis det skal være "totalt lækker" (hvem skal bestemme hvad der er lækkert ?), så regn hellere med 100.000SEK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nu behøver det jo ikke være de dyreste luksus materialer' date=' bare alm god standard, men 100,000kr det var dyrt, må da kunne gøres lidt billigere[/quote'] Jeg tror ikke du får det meget billigere hvis du skal have prof håndværkere til at lave det. Men prøv da at indhente et par tilbud og se. Måske jeg tager fejl. Det kommer også an på hvad du vil have lavet helt konkret. Hvis alt vand + el kan blive siddende urørt f.eks. er det en prismæssig fordel. Men bare materialerne løber altså hurtigt op hvis du sætter dig ned og regner lidt på det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er arbejdslønnen som er det dyre i denne sammenhæng. Jeg vil ikke opfordre til sort arbejde, men har da en ide om hvad jeg ville gøre.... MEN, det kan du så ikke trække fra den dag du skal sælge lejligheden... (altså, skat)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Bara färgen kostar säkert en 5000:-. Badrum, tja jag säger som MC Manden. Nya dörrar, hur många? Ca 600:- st. Hantverkslöner 5-600:- timmen. Klinker? Omöjligt att säga, vi betalade ca 600/m2 för våra. Parkettgolv? Du ligger inte under 200.000....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nu behøver det jo ikke være de dyreste luksus materialer' date=' bare alm god standard, men 100,000kr det var dyrt, må da kunne gøres lidt billigere[/quote'] Tja, men då blir det inte "totalt lækker".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

For at sætte tingene i perspektiv kommer renovationen af vores bade-værelse til at ligge omkring de 100K, godt nok ikke med de billigste af de billigste materialer men det er sku heller ikke guld og diamanter som bliver brugt :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare sådan ca pris, snakker vi 20000kr el 50000kr svenske el mere?? Og selvfølgelig priser incl arbejdsløn.
Skal det være "totalt lækkert" vil jeg også slutte mig til dem der mener, at du stort set mangler et 0 på prisen. Hvis det altså er andre der skal lave det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå ok, js så tror jeg alligevel at jeg vælger en anden lejlighed hvor man ik behøver at sætte hele lortet i stand, det afslag mægler ville gi mig i pris, harmonere slet ikke med de priser som i herinde på forummet mener at det vil koste mig, og da hun sælger kun ville gå 20000kr ned i pris, ja så dropper jeg det. Jeg takker mange gange for jeres hjælp, aner ik hvad sådan noget ville koste nemlig.:rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nå ok, js så tror jeg alligevel at jeg vælger en anden lejlighed hvor man ik behøver at sætte hele lortet i stand, det afslag mægler ville gi mig i pris, harmonere slet ikke med de priser som i herinde på forummet mener at det vil koste mig, og da hun sælger kun ville gå 20000kr ned i pris, ja så dropper jeg det. Jeg takker mange gange for jeres hjælp, aner ik hvad sådan noget ville koste nemlig.:rolleye:
Havde du regnet med at sælger ville gå tilsvarende ned i pris så du kunne total istand sætte lejligheden for nedslaget eller kommer det bare over dit budget? For en istandsættelse er jo en investering for dig jo som kommer dig til gode når du sælger igen. Men ja. Det er dyrt at sætte istand. Specielt når det er hele hytten det drejer sig om.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites