SanneJ 10 Anmeld indhold Skrevet July 17, 2008 Så er der igen mulighed for at köre på bane på SRW med sydskånes (www.sydskanesemse.nu) også selvom man ikke er medlem. På söndag (9-16) er der ledige pladser i alle grupper -OG der er også grön gruppe for en gang skyld, til dem som ikke har kört på bane för eller bare vil tage det stille og roligt:) Tilmeldingen lukker i morgen kl. 11 (så det er snart palle;)). Tror også ser er ledige pladser -men måske kun i grön? -på knutstorp på onsdag... Og ser lige at der også er åbent for tilmelding for ikke-medlemmer på SRW d. 27. 13-17:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
denrt 10 Anmeld indhold Besvaret July 18, 2008 Nu skal jeg jo på ferie i de næste 3 uger så jeg kommer ikke til at køre. Jeg vil lige høre om der er nogle der skal på knutten d. 19-08-2008? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret July 18, 2008 Jeg vil lige høre om der er nogle der skal på knutten d. 19-08-2008?Jeg kommer nok... Som flagvagt:rolleyes: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nulla 10 Anmeld indhold Besvaret July 18, 2008 Kan jeg låne en kværn eller ræserkåber :lol: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites