Marraffay 10 Anmeld indhold Skrevet July 16, 2008 Jeg søger en halalslagter her i Malmö... har været rundt omkring ved de etniske butikker omkring Bergsgatan man har ikke rigtigt kunne spotte nogen. Nogen der kan give mig et hint? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret July 16, 2008 Citygross ved Rosengaarden har en del, men er lidt i tvivl om der kun er frost, det er det eneste jeg har set, men har nu heller ikke kigget efter det :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret July 16, 2008 Uden at vide med sikkerhed om det er halal slagtet, så sælges der kød i Mix Food, som ligger lige ved siden af City Gross. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Søssan 10 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2008 Hvad med inde på Möllevångstorget? Synes jeg har set en, men er ikke sikker... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hpn 10 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2008 Abdos har det friskt hver dag, både okse, lam og kylling. De har også en hel del på frost. ellers er der ovre ved möllevångstorget. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2008 Jeg siger tak for jeres svar :) Jeg må kigge på det en af dagene så... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites