Martin_M 10 Anmeld indhold Skrevet July 16, 2008 Skal snart have nye sommerdæk, og vil i den forbindelse høre folks erfaringer med 255/35 r19 dæk. Hvilke er gode, og har samtidig en fornuftig holdbarhed. Det sidste er jo interessant når der køres mange km... Pt sidder der Continental SportContact på. Vil også gerne have links/info til forhandlere, som har gode priser ;o) Har checket med søgefunktionen, men måske nogle nye forhandlere er kommet siden sidst... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret July 16, 2008 Jeg kan anbefale dig Hankook K107..... Dem kører jeg på i 255/30/20 og de er supergode!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret July 16, 2008 Jeg kan anbefale dig Hankook... Dem kører jeg på i 255/30/20 og de er supergode!!! Her er 438 andre meninger om Hancock dæk: www.tyretest.com/pkw_sommerreifen/hankook/index.html Jég kører med Continental 295/30x18, købt hér www.dackonline.se men via Peter Autohaus Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret July 16, 2008 Jeg kan anbefale dig Hankook K107..... Dem kører jeg på i 255/30/20 og de er supergode!!! Hvor mange km kan ca. de køre inden de skal skiftes? Og hvor er de købt? Har svært ved at finde en forhandler, både i DK, SE og DE Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret July 16, 2008 Jeg fik en god pris hos Superdæk, og jeg har kørt godt 5000km med dem indtil videre...... Og det er ikke mormorkørsel..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2008 Jeg fik en god pris hos Superdæk' date=' og jeg har kørt godt 5000km med dem indtil videre...... Og det er ikke mormorkørsel.....[/quote'] Ok - har du en ide om hvor langt du kan køre på dem? Vil helst ikke købe et dæk, der skal skiftes efter 15.000 km. Sidst, hvad er en go pris? Har fundet dem til 6000 dk. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2008 Her er 438 andre meninger om Hancock dæk: www.tyretest.com/pkw_sommerreifen/hankook/index.html Jég kører med Continental 295/30x18, købt hér www.dackonline.se men via Peter Autohaus Desværre kun 3 kommentarer vedr. K107 modellen http://www.tyretest.com/pkw_sommerreifen/hankook/ventus_s1_evo_k107/index.html Continental er et super dæk, men det hører vist også til i den lidt dyrere ende, og nu når jeg ved, at jeg kommer til at skifte dæk en gang pr. år, vil jeg forsøge at finde et alternativ. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2008 Som de ser ud nu, så vil jeg tror der ligger et sted imellem 30-40.000 km i det.... Det vigtigste er dæktrykket på dæk i den bredde..... Ok - har du en ide om hvor langt du kan køre på dem? Vil helst ikke købe et dæk, der skal skiftes efter 15.000 km. Sidst, hvad er en go pris? Har fundet dem til 6000 dk. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2008 Som de ser ud nu, så vil jeg tror der ligger et sted imellem 30-40.000 km i det.... Det vigtigste er dæktrykket på dæk i den bredde..... Super. Fik at vide af en dækmand, at der kun ca. er 25.000 km i Continental... Vil du ikke ud med hvad en go pris er? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2008 Jo da, men jeg kan faktisk ikke huske det.....:( Så der må jeg være dig svar skyldig..... Tror jeg hentede godt 30% på deres listepris... Super. Fik at vide af en dækmand, at der kun ca. er 25.000 i Continental... Vil du ikke ud med hvad en go pris er? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret July 17, 2008 Vil helst ikke købe et dæk, der skal skiftes efter 15.000 km. Sidst, hvad er en go' pris? Har fundet dem til 6000 dk. Lyder billigt - for 4 stk? Hvor langt man kører på et dæk, er jo ret afhængig af bilmodel (hk/nm) og køremåde. Jég kører 15.000 km på bagdækkene (Continental), så de udskiftes een gang om året... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2008 Ja, det er for 4 stk. Men kan ikk finde det svenske link igen... Men her er de i Tyskland Fandt også en ok pris på continental I hvert fald lidt andet end de 3500 pr stk point-s vil have... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2008 Prøv lige at se om det link her virker.... test Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2008 Der er en test af dem her Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2008 Prøv lige at se om det link her virker.... test De er noget dyrere end dem fra Tyskland... Og jeg kan ikke se forskel... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret July 18, 2008 Så er der heller ikke forskel.....:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret July 18, 2008 Jég kører med Continental 295/30x18' date=' købt hér www.dackonline.se men via Peter Autohaus Er der andre online shops, der arbejder sammem med lokale? Dækkene skal jo monteres og afbalanceres :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret July 18, 2008 Dækonline har monteringsværksted i Fosie..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Greenking 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2012 Hey, Nu sidder jeg med samme spørgsmål som trådstarter gjorde for 4 års tid siden, derfor vil jeg gerne bringe liv i den igen. Jeg skal have nye sommerdæk på min Audi A5 3,0quattro. Hvilke skal jeg gå efter? Mvh Kasper Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites