Jump to content
Martin_M

Hvilke 255/35 r19 dæk?

Recommended Posts

Skal snart have nye sommerdæk, og vil i den forbindelse høre folks erfaringer med 255/35 r19 dæk. Hvilke er gode, og har samtidig en fornuftig holdbarhed. Det sidste er jo interessant når der køres mange km... Pt sidder der Continental SportContact på. Vil også gerne have links/info til forhandlere, som har gode priser ;o) Har checket med søgefunktionen, men måske nogle nye forhandlere er kommet siden sidst...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg kan anbefale dig Hankook K107..... Dem kører jeg på i 255/30/20 og de er supergode!!!
Hvor mange km kan ca. de køre inden de skal skiftes? Og hvor er de købt? Har svært ved at finde en forhandler, både i DK, SE og DE

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg fik en god pris hos Superdæk' date=' og jeg har kørt godt 5000km med dem indtil videre...... Og det er ikke mormorkørsel.....[/quote'] Ok - har du en ide om hvor langt du kan køre på dem? Vil helst ikke købe et dæk, der skal skiftes efter 15.000 km. Sidst, hvad er en go pris? Har fundet dem til 6000 dk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Her er 438 andre meninger om Hancock dæk: www.tyretest.com/pkw_sommerreifen/hankook/index.html Jég kører med Continental 295/30x18, købt hér www.dackonline.se men via Peter Autohaus
Desværre kun 3 kommentarer vedr. K107 modellen http://www.tyretest.com/pkw_sommerreifen/hankook/ventus_s1_evo_k107/index.html Continental er et super dæk, men det hører vist også til i den lidt dyrere ende, og nu når jeg ved, at jeg kommer til at skifte dæk en gang pr. år, vil jeg forsøge at finde et alternativ.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Som de ser ud nu, så vil jeg tror der ligger et sted imellem 30-40.000 km i det.... Det vigtigste er dæktrykket på dæk i den bredde.....

Ok - har du en ide om hvor langt du kan køre på dem? Vil helst ikke købe et dæk, der skal skiftes efter 15.000 km. Sidst, hvad er en go pris? Har fundet dem til 6000 dk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Som de ser ud nu, så vil jeg tror der ligger et sted imellem 30-40.000 km i det.... Det vigtigste er dæktrykket på dæk i den bredde.....
Super. Fik at vide af en dækmand, at der kun ca. er 25.000 km i Continental... Vil du ikke ud med hvad en go pris er? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo da, men jeg kan faktisk ikke huske det.....:( Så der må jeg være dig svar skyldig..... Tror jeg hentede godt 30% på deres listepris...

Super. Fik at vide af en dækmand, at der kun ca. er 25.000 i Continental... Vil du ikke ud med hvad en go pris er? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Vil helst ikke købe et dæk, der skal skiftes efter 15.000 km. Sidst, hvad er en go' pris? Har fundet dem til 6000 dk.
Lyder billigt - for 4 stk? Hvor langt man kører på et dæk, er jo ret afhængig af bilmodel (hk/nm) og køremåde. Jég kører 15.000 km på bagdækkene (Continental), så de udskiftes een gang om året...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites