SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret September 12, 2008 Jeg tror ikke du læser min besked som jeg mener den...Nej, det problem kender jeg godt:laugh: De udelukker også folk hvis de ser "farlig" kørsel.... Hvis du kører hasarderet og de mener du er til fare for andre, eller hvis der nu er flagzone og du brager igennem uden respekt for flag, så udelukker de dig...Öh ja, det er da helt alm. baneregler (jeg har faktisk licens i at väre flagvagt på bane -siger jeg pralende, fordi jeg aldrig får licens i at KÖRE på bane;)). Alle er der körer på bane burde Kraft-e###me også respektere samtlige flag, kamera i bil eller ej. Så det synes jeg da er en helt okay grund til at udelukke eller misforstår jeg dig nu igen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret September 12, 2008 Nej, det problem kender jeg godt:laugh: Öh ja, det er da helt alm. baneregler (jeg har faktisk licens i at väre flagvagt på bane -siger jeg pralende, fordi jeg aldrig får licens i at KÖRE på bane;)). Alle er der körer på bane burde Kraft-e###me også respektere samtlige flag, kamera i bil eller ej. Så det synes jeg da er en helt okay grund til at udelukke eller misforstår jeg dig nu igen? Nu har jeg ikke flag-licens men kun kørerlicens..... overhaler du i gul flagzone, så er der dømt straf. Stop and go eller tidsstraf (typisk 20 sek.) På en offentlig bane som nürnbürg ringen skal alle bare udelukkes hvis de ikke følger flagene... slut, prut finale..... det må være reglen, om det så er gult eller rødt flag... det burde være uden betydning Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dabp 10 Anmeld indhold Besvaret September 12, 2008 Nej, det problem kender jeg godt:laugh: Öh ja, det er da helt alm. baneregler (jeg har faktisk licens i at väre flagvagt på bane -siger jeg pralende, fordi jeg aldrig får licens i at KÖRE på bane;)). Alle er der körer på bane burde Kraft-e###me også respektere samtlige flag, kamera i bil eller ej. Så det synes jeg da er en helt okay grund til at udelukke eller misforstår jeg dig nu igen? Den her gang er du spot on ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites