Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret August 31, 2008 Så er vi lige kommet hjem fra Ringen :) Det har väret en super weekend, men desvärre fik vi ikke kört så meget pga folk hele tiden körte af, så de lukkede banen.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret August 31, 2008 Det har väret en super weekend, men desvärre fik vi ikke kört så meget pga folk hele tiden körte af, så de lukkede banen.. Mulen??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret August 31, 2008 desværre ikke' date=' kører fra valby ca. kl 14 og hjem søndag nat.[/quote'] Ja ser du..:):) Lad ham selv fortälle om sin tur tror den var god... Jeg var desvärre ikke i närkamp med ham men han holdte ude på banen på et tidspundt.. Ved ikke hvad der var sket... Ps Så den nye Nissan GTR dernede... Den er IKKE kön...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret August 31, 2008 Jeg var desvärre ikke i närkamp med ham men han holdte ude på banen på et tidspundt.. Og din Porsche kørte vel bare der-ud-af - omgang efter omgang? :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret August 31, 2008 Og din Porsche kørte vel bare der-ud-af - omgang efter omgang? :th2: Nej og det var min ejen fejl... Der var 3 ting som jeg skal ha klar til näste gang.. DOT 5 bremseväske ( det jeg har på er DOT 4 fra ML og er et år gammelt ) og man ved jo ikke om de har deres på 5L flasker der har väret åben i et år. Og så skal jeg ha nogle bedre klodser på synes efter 3 omg i träk at de gav lidt efter men ikke meget... Den sidste ting er DÄK jeg skal ha nogle R däk på :) Så er der heller ikke noget der kan stoppe den bil... Jeg prövede en 996 tt med R däk og store bremser på dammmm der var forskel..:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Breznew 10 Anmeld indhold Besvaret September 1, 2008 Ps Så den nye Nissan GTR dernede... Den er IKKE kön...... Det er jeg så ikke enig i :) jeg tror også det var den bil der blev brugt mest kamerahukommelse på.. Men en fed weekend, fanme skægt :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 1, 2008 Super weekend, masser af fede biler og masser af kørsen - når banen ellers var åben :) Men for satan der blev smasket nogle alt for lækre gryder i barrieren på banen, det var fandme hjerteskærende at se nogle af dem blive slæbt væk på fejeblad :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret September 1, 2008 Super weekend, masser af fede biler og masser af kørsen - når banen ellers var åben :) Men for satan der blev smasket nogle alt for lækre gryder i barrieren på banen, det var fandme hjerteskærende at se nogle af dem blive slæbt væk på fejeblad :( Lidt surt vi ikke fik hilst :):( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 1, 2008 Ja ser du..:):) Lad ham selv fortälle om sin tur tror den var god... Jeg var desvärre ikke i närkamp med ham men han holdte ude på banen på et tidspundt.. Ved ikke hvad der var sket...Godt han havde monteret cam i bilen til den specifikke tur - så der kommer nok en video op på hans YouTube-side på et tidspunkt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 1, 2008 Lidt surt vi ikke fik hilst :):( Vi havde lidt problemer med at få fat i dig, selvom vi nu prøvede :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret September 1, 2008 Godt han havde monteret cam i bilen til den specifikke tur - så der kommer nok en video op på hans YouTube-side på et tidspunkt. Han havde cam i bilen, så der kommer vel snart noget :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret September 1, 2008 Vi havde lidt problemer med at få fat i dig' date=' selvom vi nu prøvede :)[/quote'] Hmm ja det er jo en stor bane og mange biler..:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 1, 2008 Han havde cam i bilen' date=' så der kommer vel snart noget :)[/quote'] Mon ikke der er lidt i gemmerne - selvom jeg ved at cam'et drillede gevaldigt da vi var dernede :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael Stilling 10 Anmeld indhold Besvaret September 3, 2008 Så er jeg også hjemme, vi røg jo lige en tur om München også, super week end, men alt for mange biler, men skønt at kigge på pladsen, det var jo alt det man alt for sjældent ser. Jeg er dog vild med GT-R :-) men jeg var specielt glad for at stå ved siden af en Nobel :-) R dæk er for mig også på ønske sedlen, men de var der nu i forvejen men nu står de øverst, mine fordæk er fuldstendigt færdige, det rullede simpelthen af i pølser. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret September 3, 2008 Ja, man taber vildt på gadedæk......:( Men det var en suveræn weekend...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael Stilling 10 Anmeld indhold Besvaret September 3, 2008 Ja det ved jeg nu ikke i mit tilfælde, banen er for stor til en bil som speedsteren, der er ikke sving nok, men 2 omgange i streg var for meget for de smalle standartdæk de blev simpelthen som tyggummi. Men den er nu altid sjov den bane, lige meget hvad man køre i, det synes jeg også man ser når man er der. Der er mange Highpower biler naturligvis, men også massere af helt almindelige biler Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret September 3, 2008 Ja der skal nogle muller under hjelmen til at kunne trykke den af på de hurtige stykker. Dog er svingene mindst lige så vigtige og der kørte Suzuki'erne som på rails.....1000kg og R-dæk er altså svære at slå..... Men nu skal jeg ud og lede efter en trackday bil......:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael Stilling 10 Anmeld indhold Besvaret September 3, 2008 God ide, der er mange at vælge imellem :-) sad og talte med en englænder søndag aften i Nürburg som havde overhalet mig på banen, han køret i en Porsche 968 cs, (bur, r dæk og totalt rydet for overvægt) den var han rigtigt glad for, men sagde han det er stadig porsche reservedele. Men for satan den gik godt rundt så den også tidlige på dagen fra en af tilskuer områderne, ligge 30 cm bag en GT2 det skulle ikke undre mig om han kørte lige op mad sådan en. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret September 3, 2008 Ja.....:) Men det var hyggeligt lige at hilse på dernede...... Var lidt skuffet over fremmødet ellers. Men den næste tur er lagt i skeen allerede....... Vi fik skabt nogle "Ring junkies" dernede...... :D God ide' date=' der er mange at vælge imellem :-) sad og talte med en englænder søndag aften i Nürburg som havde overhalet mig på banen, han køret i en Porsche 968 cs, (bur, r dæk og totalt rydet for overvægt) den var han rigtigt glad for, men sagde han det er stadig porsche reservedele. Men for satan den gik godt rundt så den også tidlige på dagen fra en af tilskuer områderne, ligge 30 cm bag en GT2 det skulle ikke undre mig om han kørte lige op mad sådan en.[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 3, 2008 Ja.....:) Men den næste tur er lagt i skeen allerede....... Vi fik skabt nogle "Ring junkies" dernede...... :D Det kan du bande på ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret September 3, 2008 Må med derned. næste gang - hvis jeg når at få købt en øse, der også er sjov at køre med dernede. Merceren er sq ikke lige til så meget andet end lige ud kørsel på motorvej hehe. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret September 3, 2008 Kommer der ikke nogle tider, videoer, billeder eller andet fra turen ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2008 Kommer der ikke nogle tider' date=' videoer, billeder eller andet fra turen ?[/quote'] Vi kan da godt smide en tur på bordet. Niw herinde fra debatten kørte 9.36 i en Suzuki Ignis på banen, på trods af et uheld undervejs. Video ses her: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael Stilling 10 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2008 Det synes jeg er ret godt gået, med alt den trafik der var, jeg synes ikke der rigtigt var lejlighed til rekord forsøg, det var der simpelthen for mange både kørende og stille stående smadrede biler til. Der var jo fandme advarselstavler om ulykker, oliespor, saneringsmiddel og smadrede biler helevejen rundt til sidst. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2008 Ja...... Regner med at finde en Audi S4, strippe den helt, bur og pumpe den godt og grundigt.... Tror godt den kan komme godt ned i vægt. Det synes jeg er ret godt gået, med alt den trafik der var, jeg synes ikke der rigtigt var lejlighed til rekord forsøg, det var der simpelthen for mange både kørende og stille stående smadrede biler til. Der var jo fandme advarselstavler om ulykker, oliespor, saneringsmiddel og smadrede biler helevejen rundt til sidst. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites