Jump to content
Buddha

Nurburgring d. 29/8->1/9 2008....

Recommended Posts

Vi så endnu en ny M3 med hele bagakslen revet af sidst på eftermiddagen søndag, den måtte de skubbe ind og fjerne senere lastbilen kunne ikke få den med. På min sidste tur lige efter var der røget en Jaguar X serie estate, et par BMW er og så har jeg et billede af en sort speedster på ladet af fejebladet. Men med alle de lukninger så må det vi har set være en lille del af dem der faktisk røg. Vi har været der nede sådan en week end før, det er helt vildt hvad der bliver smadret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vi så endnu en ny M3 med hele bagakslen revet af sidst på eftermiddagen søndag, den måtte de skubbe ind og fjerne senere lastbilen kunne ikke få den med. På min sidste tur lige efter var der røget en Jaguar X serie estate, et par BMW er og så har jeg et billede af en sort speedster på ladet af fejebladet. Men med alle de lukninger så må det vi har set være en lille del af dem der faktisk røg. Vi har været der nede sådan en week end før, det er helt vildt hvad der bliver smadret.
Den Jaguar du så blive smadret, håber jeg ikke er den samme som jeg så køre rundt tidligere... Det var med kone og barn (i barnestol) i bilen - han skulle slæbes for en henrettelses-peloton for den manøvre :mad:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja......men der er nok mange der har svært ved at finde balancen......:D
Näste gang vi tar derned, bliver det ikke sådan en weekend hvor de har åben så lang tid,for der er alt for mange nybegynder dernede og alt for mange biler... Vi opgav om söndagen da de lukkede den for anden gang inden for 40 min... Men vi fik sat nogle rigtig gode tider :):)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja, vi mangler historien om din bil Buddha. Undviger du? ;) Men lyder som en rigtig fed tur, ville ønske jeg selv havde en bil der kunne følge med jer, så var jeg helt sikkert med.
Stort set alle biler kan köre dernede :) Så der er ingen undskyldning :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja......det kan jeg godt forstå du forventede.......:) Men jeg kan ikke dokumentere noget, da det var forbudt at filme. Og så er det irrelevant at komme med et postulat om hvor hurtig den var...

jeg havde ellers forventet en rimelig tid med alle de hurtige stræk der er....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
... da det var forbudt at filme.
Hva'!? Må man virkeligt slet ikke filme inde fra egen bil? Det var da "sølle". Hvis jeg engang skulle tage turen derned, ville jeg dælme ha' min runde med mig hjem på film (uanset hvor dårlig min tid evt. måtte være :D). Er niws optagelse (godt kørt, for øvrigt :thumbup:) så ulovlig? I øvrigt er det da bare at købe et lille FlycamOne og montere det inde i kabinen (så tæt på forruden som muligt). Jeg købte selv et tidligere på året; virker storartet (i dagslys). Det er der sgu ingen, der opdager. :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja ser du..:):) Lad ham selv fortälle om sin tur tror den var god... Jeg var desvärre ikke i närkamp med ham men han holdte ude på banen på et tidspundt.. Ved ikke hvad der var sket.........
Brian, det har ikke noget med dette at gøre ? ... der er vel ikke noget galt i at raceren går ned ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hva'!? Må man virkeligt slet ikke filme inde fra egen bil? Det var da "sølle". Hvis jeg engang skulle tage turen derned, ville jeg dælme ha' min runde med mig hjem på film (uanset hvor dårlig min tid evt. måtte være :D). Er niws optagelse (godt kørt, for øvrigt :thumbup:) så ulovlig? I øvrigt er det da bare at købe et lille FlycamOne og montere det inde i kabinen (så tæt på forruden som muligt). Jeg købte selv et tidligere på året; virker storartet (i dagslys). Det er der sgu ingen, der opdager. :th2:
Årsagen til at man ikke må filme er at der er mange tåber der köre af og smader deres biler... Og hvis de röde får fat i de video´s og kan bevise hvor mange der kommer galt afsted og så lukker de banen... Der er desvärre meget snak om at de vil göre det:scared:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Årsagen til at man ikke må filme er at der er mange tåber der köre af og smader deres biler...
Derefter:
Jeg hørte forklaringen på at man ikke måtte bruge kamera var at man så pressede sig selv for meget for at performe = større risiko for at lave f***up....
:rolleyes: Jeg tror personligt ikke at man monterer kamera for at smadre sin bil og ha det på film, men hva ved jeg...:rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Derefter: :rolleyes: Jeg tror personligt ikke at man monterer kamera for at smadre sin bil og ha det på film, men hva ved jeg...:rolleyes:
Jeg tror ikke du læser min besked som jeg mener den... De udelukker også folk hvis de ser "farlig" kørsel.... Hvis du kører hasarderet og de mener du er til fare for andre, eller hvis der nu er flagzone og du brager igennem uden respekt for flag, så udelukker de dig...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites