Jump to content
Buddha

Nurburgring d. 29/8->1/9 2008....

Recommended Posts

desværre ikke' date=' kører fra valby ca. kl 14 og hjem søndag nat.[/quote'] Ja ser du..:):) Lad ham selv fortälle om sin tur tror den var god... Jeg var desvärre ikke i närkamp med ham men han holdte ude på banen på et tidspundt.. Ved ikke hvad der var sket... Ps Så den nye Nissan GTR dernede... Den er IKKE kön......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Jeg var desvärre ikke i närkamp med ham men han holdte ude på banen på et tidspundt..
Og din Porsche kørte vel bare der-ud-af - omgang efter omgang? :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Og din Porsche kørte vel bare der-ud-af - omgang efter omgang? :th2:
Nej og det var min ejen fejl... Der var 3 ting som jeg skal ha klar til näste gang.. DOT 5 bremseväske ( det jeg har på er DOT 4 fra ML og er et år gammelt ) og man ved jo ikke om de har deres på 5L flasker der har väret åben i et år. Og så skal jeg ha nogle bedre klodser på synes efter 3 omg i träk at de gav lidt efter men ikke meget... Den sidste ting er DÄK jeg skal ha nogle R däk på :) Så er der heller ikke noget der kan stoppe den bil... Jeg prövede en 996 tt med R däk og store bremser på dammmm der var forskel..:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Super weekend, masser af fede biler og masser af kørsen - når banen ellers var åben :) Men for satan der blev smasket nogle alt for lækre gryder i barrieren på banen, det var fandme hjerteskærende at se nogle af dem blive slæbt væk på fejeblad :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Super weekend, masser af fede biler og masser af kørsen - når banen ellers var åben :) Men for satan der blev smasket nogle alt for lækre gryder i barrieren på banen, det var fandme hjerteskærende at se nogle af dem blive slæbt væk på fejeblad :(
Lidt surt vi ikke fik hilst :):(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja ser du..:):) Lad ham selv fortälle om sin tur tror den var god... Jeg var desvärre ikke i närkamp med ham men han holdte ude på banen på et tidspundt.. Ved ikke hvad der var sket...
Godt han havde monteret cam i bilen til den specifikke tur - så der kommer nok en video op på hans YouTube-side på et tidspunkt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er jeg også hjemme, vi røg jo lige en tur om München også, super week end, men alt for mange biler, men skønt at kigge på pladsen, det var jo alt det man alt for sjældent ser. Jeg er dog vild med GT-R :-) men jeg var specielt glad for at stå ved siden af en Nobel :-) R dæk er for mig også på ønske sedlen, men de var der nu i forvejen men nu står de øverst, mine fordæk er fuldstendigt færdige, det rullede simpelthen af i pølser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det ved jeg nu ikke i mit tilfælde, banen er for stor til en bil som speedsteren, der er ikke sving nok, men 2 omgange i streg var for meget for de smalle standartdæk de blev simpelthen som tyggummi. Men den er nu altid sjov den bane, lige meget hvad man køre i, det synes jeg også man ser når man er der. Der er mange Highpower biler naturligvis, men også massere af helt almindelige biler

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja der skal nogle muller under hjelmen til at kunne trykke den af på de hurtige stykker. Dog er svingene mindst lige så vigtige og der kørte Suzuki'erne som på rails.....1000kg og R-dæk er altså svære at slå..... Men nu skal jeg ud og lede efter en trackday bil......:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

God ide, der er mange at vælge imellem :-) sad og talte med en englænder søndag aften i Nürburg som havde overhalet mig på banen, han køret i en Porsche 968 cs, (bur, r dæk og totalt rydet for overvægt) den var han rigtigt glad for, men sagde han det er stadig porsche reservedele. Men for satan den gik godt rundt så den også tidlige på dagen fra en af tilskuer områderne, ligge 30 cm bag en GT2 det skulle ikke undre mig om han kørte lige op mad sådan en.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja.....:) Men det var hyggeligt lige at hilse på dernede...... Var lidt skuffet over fremmødet ellers. Men den næste tur er lagt i skeen allerede....... Vi fik skabt nogle "Ring junkies" dernede...... :D

God ide' date=' der er mange at vælge imellem :-) sad og talte med en englænder søndag aften i Nürburg som havde overhalet mig på banen, han køret i en Porsche 968 cs, (bur, r dæk og totalt rydet for overvægt) den var han rigtigt glad for, men sagde han det er stadig porsche reservedele. Men for satan den gik godt rundt så den også tidlige på dagen fra en af tilskuer områderne, ligge 30 cm bag en GT2 det skulle ikke undre mig om han kørte lige op mad sådan en.[/quote']

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kommer der ikke nogle tider' date=' videoer, billeder eller andet fra turen ?[/quote'] Vi kan da godt smide en tur på bordet. Niw herinde fra debatten kørte 9.36 i en Suzuki Ignis på banen, på trods af et uheld undervejs. Video ses her:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det synes jeg er ret godt gået, med alt den trafik der var, jeg synes ikke der rigtigt var lejlighed til rekord forsøg, det var der simpelthen for mange både kørende og stille stående smadrede biler til. Der var jo fandme advarselstavler om ulykker, oliespor, saneringsmiddel og smadrede biler helevejen rundt til sidst.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja...... Regner med at finde en Audi S4, strippe den helt, bur og pumpe den godt og grundigt.... Tror godt den kan komme godt ned i vægt.

Det synes jeg er ret godt gået, med alt den trafik der var, jeg synes ikke der rigtigt var lejlighed til rekord forsøg, det var der simpelthen for mange både kørende og stille stående smadrede biler til. Der var jo fandme advarselstavler om ulykker, oliespor, saneringsmiddel og smadrede biler helevejen rundt til sidst.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites