Basse 10 Anmeld indhold Besvaret July 19, 2008 Bah må melde pas - har lige fået besked på, at jeg skal en tur til Oslo på arbejde hele ugen op til, og kommer først hjem sent fredag :( Håber i får en god tur derned, og så må jeg tage med næste gang :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret July 19, 2008 Man kan ikke altid være heldig.....:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret July 19, 2008 Her er rekorden på Ringen - inkl. film: http://ekstrabladet.tv/biler/article1033393.ece Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret July 19, 2008 Skal du ikke med Peter???? Kunne være hyggeligt!! Gammel nyhed :):) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret July 21, 2008 Så røg det første sæde' date=' 2 ledige endnu :)[/quote'] Og de sidste 2 sæder er nu afsat :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret July 21, 2008 Der er stadig 2 stks tilbage i RS'eren............... Værelser står i selv for......:) Men så bliver vi da snart også 10 pers og 5-6 biler.......Det bliver godt!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret July 21, 2008 Skal du ikke med Peter???? Kunne være hyggeligt!! Jo det lyder sku som en plan :):) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret July 27, 2008 Jeg skal på kursus mandag morgen, så er der nogen som har en ledig plads og som er sikre på at være hjemme søndag aften/nat? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret July 27, 2008 Jeg skal være hjemme mandag og gider ikke kø om dagen i tyskerland.... Så jeg kører dernede fra søndag aften efter maden...:) Du er velkommen til at køre med.... http://www.gasthaus-tannengruen.de/ er her hvor vi bor..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2008 Så er der lidt updates...... Det ser ud som om vi alt ialt bliver omkring 15-16 stykker med alt fra Audi RS6, Ferrari og Porscher..... Så det skal nok blive stort!! Glæder mig fandme som et barn.......:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2008 Der er iøvrigt nogle stykker der har lejet en racerbil i en hel weekend for 500€......Så det er ikke dyrt at ha' det sjovt. Og det er lidt bedre end Sturup Raceway........ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trinity Anmeld indhold Besvaret August 2, 2008 Vi er en gruppe på 4-5 personer som også havner på ringen i netop denne skønne weekend der byder på masser af køretid. Så det kan jo være vi ses. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2008 Det kunne være fedt Martin!! Så mangler vi bare lidt feedback fra Holst og Mikkel......:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trinity Anmeld indhold Besvaret August 2, 2008 Oh nu læste jeg lige igen... Vi var vel allerede inkluderede i de ca. 15 personer eftersom du skriver Ferrari, Porsche etc. :-D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2008 Ja men ville jo ikke lige nævne dig osv med navn, såfremt du ikke var indforstået med det??? :) Oh nu læste jeg lige igen... Vi var vel allerede inkluderede i de ca. 15 personer eftersom du skriver Ferrari' date=' Porsche etc. :-D[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trinity Anmeld indhold Besvaret August 2, 2008 God stil :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2008 Jeg kan desværre ikke få det til at hænge sammen til at jeg skal være på et kursus i nordsjælland mandag morgen og være frisk :( Jeg ville ellers meget gerne have været med. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2008 Bare helt ok Mikkel...:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael Stilling 10 Anmeld indhold Besvaret August 21, 2008 Nu kører i fandme ordentligt ! :-) Vi er en gruppe på 4 der kommer derned i 3 biler, men vi stikker videre til Hamann motorsport og München på fabriksbesøg mandag tirsdag. Vi regner med at være fremme Lørdag midt på eftermiddagen og er der hele søndagen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret August 21, 2008 Det er fandme verdensklasse!! Vi bliver sgu da mange lige pludselig..... Skal vi lige udveksle numre, så vi kan hilse på dernede??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret August 22, 2008 Super godt vejr på vej!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret August 27, 2008 Lovede lige at spørge for en kammerat om der er nogle af jer der kører ned lørdag morgen og hjem igen søndag. Alternativ bare hjem søndag, hvor han kan få et lift ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret August 28, 2008 God tur derned og husk, vi vil se billeder, vi vil se video-klip :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael Stilling 10 Anmeld indhold Besvaret August 28, 2008 Vi har en Z4 med også med fastmonteret digital video i forkofangeren mon ikke det gir lidt at se på. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Breznew 10 Anmeld indhold Besvaret August 29, 2008 Lovede lige at spørge for en kammerat om der er nogle af jer der kører ned lørdag morgen og hjem igen søndag. Alternativ bare hjem søndag' date=' hvor han kan få et lift ?[/quote'] desværre ikke, kører fra valby ca. kl 14 og hjem søndag nat. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites