Jump to content
Buddha

Nurburgring d. 29/8->1/9 2008....

Recommended Posts

Bah må melde pas - har lige fået besked på, at jeg skal en tur til Oslo på arbejde hele ugen op til, og kommer først hjem sent fredag :( Håber i får en god tur derned, og så må jeg tage med næste gang :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er der lidt updates...... Det ser ud som om vi alt ialt bliver omkring 15-16 stykker med alt fra Audi RS6, Ferrari og Porscher..... Så det skal nok blive stort!! Glæder mig fandme som et barn.......:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trinity

Vi er en gruppe på 4-5 personer som også havner på ringen i netop denne skønne weekend der byder på masser af køretid. Så det kan jo være vi ses.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trinity

Oh nu læste jeg lige igen... Vi var vel allerede inkluderede i de ca. 15 personer eftersom du skriver Ferrari, Porsche etc. :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja men ville jo ikke lige nævne dig osv med navn, såfremt du ikke var indforstået med det??? :)

Oh nu læste jeg lige igen... Vi var vel allerede inkluderede i de ca. 15 personer eftersom du skriver Ferrari' date=' Porsche etc. :-D[/quote']

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lovede lige at spørge for en kammerat om der er nogle af jer der kører ned lørdag morgen og hjem igen søndag. Alternativ bare hjem søndag' date=' hvor han kan få et lift ?[/quote'] desværre ikke, kører fra valby ca. kl 14 og hjem søndag nat.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites