tReaX 10 Anmeld indhold Skrevet July 14, 2008 Så hos blomstermanden at der et opslag om debat omkring opførelse af højhuse i Oxie, men kunne ikke denne aften... Nogen der ved hvor de havde tænkt sig at bygge dem, og hvor man kan læse mere om det? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret July 14, 2008 Byggeri i Oxie Læs om byggeriet i Oxie på www.bricksite.com/oxie :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tReaX 10 Anmeld indhold Besvaret July 14, 2008 Jeg har godt nok lidt svært ved at se det for mig... Jeg kunne nu ellers godt lide at bo i en 'landsby' uden noget der signalerede storby - som højhuse gør.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
peter_k 10 Anmeld indhold Besvaret July 15, 2008 Højhuse med 5 etager ? På tegningerne ser det ut til at der bliver 5 etager i husene, det er da ikke højhuse. Bare der er en behørig afstand til eksisterende byggeri skal det nok gå. Jeg syntes Centeret se lidt slidt ud, og det kunne helt klart bruge en opfriskning. Og hvis man bygger det mere over imod stationen så bliver der skabt lidt mere sammenhæng i tingene. Er der iøvrigt nogen er ved noget om fremtidige togforbindelser når citytunellen står klar ? Håber at der kommer mere end det ene tog i timen, og at man kan slippe for at tage ind til Malmö C på vej til København. Det kan sikkert også skabe lidt mere liv i centeret, måske er dette ikke så skidt for dem der har en forretning der ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites