Junkeren 10 Anmeld indhold Skrevet July 13, 2008 Har været på udkig efter at få leveret en dansk morgenavis i weekender og har endelig fundet nogen der kan levere. Politiken ligger nu i min brevlåda fredag-søndag morgen. Berlingske og Weekendavisen siger de kan, men der kommer højest et girokort. Jyllands-Posten vil ikke engang prøve på det. Så hvis du skal abonnere på en dansk avis, er Politiken det bedste bud. I hvert fald i postnr 218 40. /Junkeren Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Anne-Grete 10 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2008 Vi har i en periode abonneret på Berlingeske Tidende. Den blev leveret sammen med Sydsvenskan - helt uden problemer. Var den af en eller anden grund forsinket, havde budet lagt en seddel, som forklarede, hvorfor den ikke var med. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
LotteB 10 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2008 Postnr. er afgørende Har været på udkig efter at få leveret en dansk morgenavis i weekender og har endelig fundet nogen der kan levere. Politiken ligger nu i min brevlåda fredag-søndag morgen. Berlingske og Weekendavisen siger de kan, men der kommer højest et girokort. Jyllands-Posten vil ikke engang prøve på det. Så hvis du skal abonnere på en dansk avis, er Politiken det bedste bud. I hvert fald i postnr 218 40. /Junkeren Ja, jeg havde en slåskamp med Berlingeren, da den skulle gå fra at blive leveret på mit arbejde i KBH, til at blive leveret i Vellinge. Det kunne de skam godt, men det ville koste mere i porto end selve avisen:rolleye: Og ikke nok med det, så fandt de ud af, at mit Vellingske postnr. ikke faldt ind under deres leveringsområde og derfor først ville blive leveret næste dag.......med Posten:eek: Jeg kunne acceptere at få leveret avisen dagen derpå, da jeg boede i Spanien, men sgutte når man bor i en radius på 45 km fra KBH.:thumbdown Og så fantastisk er "Tanten" heller ikke længere:cool: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Frakkel 10 Anmeld indhold Besvaret July 20, 2008 Vi abonnerer på weekendavisen, den kommer for det meste om fredagen, hvis ikke så kommer den om mandagen i stedet. Der er ikke noget ekstra porto på den vores postnummer er 21582. Vi havde på et tidspunkt også sydsvenskan, den syntes vi dog ikke var pengene værd. Kender i til en svensk avis ala weekendavisen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret July 20, 2008 Udover det med at få leveret, så har jeg konstateret at man kan købe Ekstra Pladder i løssalg rigtig mange steder efterhånden i det centrale Malmö. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret July 20, 2008 Vi havde på et tidspunkt også sydsvenskan, den syntes vi dog ikke var pengene værd. Kender i til en svensk avis ala weekendavisen? Der er ingen svensk avis, der ligner Weekendavisen, men hvis man gerne vil have lidt at tygge på en gang om ugen, sådan med lidt videre perspektiv etc., så er nyhedsmagasinet Fokus måske værd at kigge på. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
gammeldansk 10 Anmeld indhold Besvaret July 20, 2008 Politiken hver morgen! Siden starten af august 2007 har jeg modtaget min Politiken hver morgen kl. ca. 06.30 her paa öen i det nordlige Skaane. Der er ca. 130 km. til Lernacken, men avisen er her hver dag - i 1. udgave. Söndagsavisen kommer lidt senere - mellem 8 og 9. Gav 2498 danske kroner for et helt aar - mod normalt 3998 DEK. Er spändt paa den nye pris. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Frakkel 10 Anmeld indhold Besvaret July 20, 2008 nyhedsmagasinet Fokus måske værd at kigge på. :) ser interesant ud, vil prøve den når vi kommer hjem fra ferie. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret August 19, 2008 Asj... Siden vi flyttede har vi fornøjet os med Politiken der har ligget i postkassen fast hver morgen lidt med undtagelse af til midsommer hvor der nok ikke er bududbringning ;) Og så... Lørdag den 9. august udeblev avisen - har ringet og klaget dagligt uden det har ført til noget. Af en eller anden grund kom den i søndag og ellers har vi kun været begavet med en enkelt hverdagsudgave af Sydsvenskan en hverdag. For dælen hvor svært kan det være at få til at fungere?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
gammeldansk 10 Anmeld indhold Besvaret August 19, 2008 Jeg har som sagt fået Politiken leveret her oppe i det nordøstlige Skåne i mere end et år - med udeblevne aviser, som altid skyldtes for sene leveringer fra København til distributionscentralen. Jeg har ingen problemer haft med udebleven avis i mere end 1 dag. Normalt vil jeg få den udeblevne avis dagen efter sammen med den aktuelle avis. Svenske helligdage er et problem, for så kører Tidningsbärarne ikke ud med de danske aviser alene. Kontakter altid Kundeservice via mail på politiken.dk - under reklamationer skriver jeg efter indtastning af kundenummer, at avisen ikke er kommet. Får altid svar via mail + godtgørelse af avis. Har lige fornyet abonnement til 3998 for 15 måneder. Du kan læse den elektroniske udgave af avisen via dit kundenummer - som trøst. P.S. Fik i øvrigt ekstra kompensation (2x100 kr + Politikens store Kogebog), da der var for mange reklamationer (5-7 stk.) inden for en kort periode. Held og lykke med din fortsatte levering. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites