Admin 12 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2008 For ikke at nævne Servage hosting... Deres sikkerhed er crap... tro mig :) Flere gange har brugere kunne få adgang på tværs af andre brugere... = Shared Hosting :D Du kunne muligvis finde noget vps til nogenlunde samme pris...:th2: Jeg er ved at være godt træt af Servage. Flere af mine mailadresser fejler og jeg bliver bombarderet med databasefejl-mails. Når jeg skriver til dem om det svarer de bare at de synes da siden kører fint Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Anina 10 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2008 Jeg er ved at være godt træt af Servage. Flere af mine mailadresser fejler og jeg bliver bombarderet med databasefejl-mails. Når jeg skriver til dem om det svarer de bare at de synes da siden kører fint Måske en idè at tage et kig på http://www.domeneshop.no/ ? Efter flere år på Nettet og adskillige (dårlige) host-erfaringer rigere, er det på domeneshop.no at vi nu på andet år nyder fred og ro. Bred adgang til "baglokalet". Mellem 30 og 100 besøgende hænger på døgnet rundt, uden problemer. Yahoobotterne er der kun tilladt 10 ad gangen, da de ikke kunne styre sig før og oversvømmede sitet i et uhyrligt antal. Resten af trafikken nu er legitim og det kører bare på servere i Norge. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2008 Måske en idè at tage et kig på http://www.domeneshop.no/ ? Efter flere år på Nettet og adskillige (dårlige) host-erfaringer rigere' date= er det på domeneshop.no at vi nu på andet år nyder fred og ro. Bred adgang til "baglokalet". Mellem 30 og 100 besøgende hænger på døgnet rundt, uden problemer. Yahoobotterne er der kun tilladt 10 ad gangen, da de ikke kunne styre sig før og oversvømmede sitet i et uhyrligt antal. Resten af trafikken nu er legitim og det kører bare på servere i Norge. :th2: Tak for tippet. Jeg skal huske på det. Jeg må dog siger at det må "ubegrænset trafik" får nogle alarmklokker til at ringe. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2008 Tak for tippet. Jeg skal huske på det. Jeg må dog siger at det må "ubegrænset trafik" får nogle alarmklokker til at ringe....ellers ser det jo fint ud, Steen. Måske en mail eller et opkald til dem kunne kaste mere lys over "Fri Trafik"-gummitilbuddet? http://www.domaeneshop.dk/webhotel.cgi?session=bc2d34aa8f79e041 Hvad fylder debatten efterhånden? 5GB plads for 75,-/md Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HenrikP 10 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2008 Hosting Hvis i laver en server der kan køre på et vmware image vil jeg gerne hoste for free med public IP og alting. Eneste betingelse er at jeg shaper til 2/2Mbit som burde være rigeligt til at sende noget tekst til folks browser :) Mvh Henrik Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2008 ...ellers ser det jo fint ud, Steen. Måske en mail eller et opkald til dem kunne kaste mere lys over "Fri Trafik"-gummitilbuddet? http://www.domaeneshop.dk/webhotel.cgi?session=bc2d34aa8f79e041 Hvad fylder debatten efterhånden? 5GB plads for 75,-/md Problemet er ikke så meget hvad den fylder, men hvad den bruger af trafik. Graver man lidt dybere vil man se at den trafik debatten bruger koster 1600,- pr md. hos Domæneshop. Vi siger nej tak herfra. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2008 Problemet er ikke så meget hvad den fylder' date=' men hvad den bruger af trafik. [/quote']Der skal da stadig være plads til databasen - så helt ligegyldigt er det jo ikke ;) Hvor ser du at trafikken vil koste 1600,-/md? Jeg ser stadig kun "Fri Trafik" i deres prisliste :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Anina 10 Anmeld indhold Besvaret July 14, 2008 Ehm.... 1600/md? Jeg ved ikke hvor meget der pt ligger på databaseserveren, men det er ikke så lidt... Emner: 4,085, Indlæg: 25,482. Og der er ingen one-liners skal jeg hilse og sige... Tværtimod er det store emner i artikelform inkl. boganbefalinger og medfølgende uddrag m.m. Jeg vil skyde på, at databasen må være på omkring 80-90 Gb nu. Mindst. Før jeg har sat limit på yahoobots var der flere hundreder på døgnet rundt, uden at sitet gik ned af den grund. Jeg betaler ca. 900 dkr/år. Grunden til at jeg valgte domeneshoppen i Norge var ikke reklamer eller alskens løfter om dit og dat på deres site, men anbefalinger. Nogle af mine favoritsites med masser af trafik, ligger hos dem og da jeg over tid havde bemærket, hvor driftsikkert de kører, havde jeg spurgt mig for. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sali1987 10 Anmeld indhold Besvaret July 14, 2008 Ehm.... 1600/md? Jeg ved ikke hvor meget der pt ligger på databaseserveren, men det er ikke så lidt... Emner: 4,085, Indlæg: 25,482. Og der er ingen one-liners skal jeg hilse og sige... Tværtimod er det store emner i artikelform inkl. boganbefalinger og medfølgende uddrag m.m. Jeg vil skyde på, at databasen må være på omkring 80-90 Gb nu. Mindst. Før jeg har sat limit på yahoobots var der flere hundreder på døgnet rundt, uden at sitet gik ned af den grund. Jeg betaler ca. 900 dkr/år. Grunden til at jeg valgte domeneshoppen i Norge var ikke reklamer eller alskens løfter om dit og dat på deres site, men anbefalinger. Nogle af mine favoritsites med masser af trafik, ligger hos dem og da jeg over tid havde bemærket, hvor driftsikkert de kører, havde jeg spurgt mig for. du mener Megabyte ik? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret July 14, 2008 Der skal da stadig være plads til databasen - så helt ligegyldigt er det jo ikke ;) Hvor ser du at trafikken vil koste 1600,-/md? Jeg ser stadig kun "Fri Trafik" i deres prisliste :D Når man går ind under colocation og det er endda når man selv kommer med en server. Øresundsdebatten bruger nok 150 gb om måneden. Så vil det være naivt at tro at man kan have den samme trafik til 25,- om måneden eller hvad det er de skriver. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites