biz 2 Anmeld indhold Skrevet July 12, 2008 Øresundsdebatten hacked!! Latterlige små idioter der ikke har andet at ta´sig til.. Suk! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 12, 2008 Øresundsdebatten hacked!! Latterlige små idioter der ikke har andet at ta´sig til.. Suk! Ja...det spreder sig! Jeg har forsøgt at få fat i Steen - men han er offline på Messenger. Untill then...er der intet jeg kan gøre. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Vicksen 10 Anmeld indhold Besvaret July 12, 2008 Hvor må det dog være skønt, at have så meget tid til overs i sin hverdag. Hvor er det dog sørgeligt, at vedkommende ikke har noget bedre at bruge sin tid på :thumbdown stakkel Vicksen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thyper 10 Anmeld indhold Besvaret July 12, 2008 Mon han har glemt at opdatere forummet Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret July 12, 2008 Okay, jeg er minus med! Kan man få en update? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 12, 2008 Okay, jeg er minus med! Kan man få en update?Tidligere på aftenen re-direct' ede debatten til følgende, et øjeblik efter du gik ind på en given side: Tilsyneladende er det nu stoppet. Om det er Steen der har ryddet op, eller script-kiddien selv har fjernet koden igen vides ikke. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thyper 10 Anmeld indhold Besvaret July 12, 2008 Det var nu noget fedt negerjam. Kender du musikken ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
DarkAdMiN 10 Anmeld indhold Besvaret July 12, 2008 Sikkert noget forældet software på serveren, siden det kunne lade sig gøres... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2008 Sikkert noget forældet software på serveren' date=' siden det kunne lade sig gøres...[/quote'] Klart. Det er i hvertfald flere UGER gammelt ! Problemet er at jeg har nogle ondsindede brugere. Nogen der melder sig ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sune 10 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2008 Klart. Det er i hvertfald flere UGER gammelt ! Problemet er at jeg har nogle ondsindede brugere. Nogen der melder sig ? Jeg kan godt være ond fra tid til anden, spørg bare mine børn. Men lige i denne sag vil jeg påberåbe mig både uskyld og uvidenhed. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2008 det må være fordi... Negermusik my ass, kæft det lød svanset Nogen må have et meget kedeligt liv, siden de gider hacke debatten her... Det må være fordi Nils tidligere har nævnt 45 møglande, og nu skal det hævnes ...Jeg bakker Nils op i hans definition af et møgland, og jeg kommer i hvert fald aldrig til at lægge en krone i et af de lande. Møglande! så nu venter jeg på om debatten bliver hacket igen, når nogen har læst dette lille indslag Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2008 Klart. Det er i hvertfald flere UGER gammelt ! Problemet er at jeg har nogle ondsindede brugere. Nogen der melder sig ? Tja, Et hypotetisk spørgsmål: KUNNE det være "det ærede medlem", som fik sine "fine" indlæg bortraderet?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2008 Sikkert ikke, hvis det havde været et hævntogt var debatten blevet totalt slettet o.m.a. Sikkert bare en 13 årig der har kedet sig her i sommerferie perioden.. ;) Møglande! :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2008 Problemet er at jeg har nogle ondsindede brugere. Nogen der melder sig ?Véd du mere?...eller var det et reelt spørgsmål? Du kan jo evt. fange mig på Messenger eller PM. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thyper 10 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2008 Der bliver jo jævnligt fundet nye sikkerhedshuller i forumsoftware. Er det helt opdateret ? En bruger burde heller ikke have adgang til at hacke. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2008 Normalt plejer det at hjælpe når man fjerner "powered by" signaturen, den kan man nemlig få en bot til at google sig til og gøre det hele automatisk. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2008 Tja' date=' Et hypotetisk spørgsmål: KUNNE det være "det ærede medlem", som fik sine "fine" indlæg bortraderet?? [/quote'] Jeg synes overhovedet ikke vi skal begynde at pege fingre. Jeg vil helst ikke tro at det er nogle af de aktive brugere, for der er omkring 1200 brugere der aldrig har lavet et indlæg. Jeg gennem tiden slettet adskillige russiske og kinesiske registreringer, men alligevel dukker der spam software of på serveren, så snart der er et hul (directory er der ikke er låst). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2008 Der bliver jo jævnligt fundet nye sikkerhedshuller i forumsoftware. Er det helt opdateret ? En bruger burde heller ikke have adgang til at hacke. Der er kommet en enkelt patch siden, men den har ikke noget med dette at gøre. Vi er blevet hacket flere gang i de seneste måneder uden at det har været synligt for brugerene. Hver gang er der lagt spam software ned og sendt fra serveren, så min mailfunktion er blevet lukket et par gange. Hvis der er et sikkerhedshul i softwaren er det i hvertfald et hul de ikke har lukket endnu. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2008 Normalt plejer det at hjælpe når man fjerner "powered by" signaturen' date= den kan man nemlig få en bot til at google sig til og gøre det hele automatisk. Ikke mere. Det koster også penge at fjerne linket. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2008 Hvis der er et sikkerhedshul i softwaren er det i hvertfald et hul de ikke har lukket endnu. Der er altid huller i softwaren, spørgsmålet er bare om de kan finde dig på nettet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2008 Véd du mere?...eller var det et reelt spørgsmål? Du kan jo evt. fange mig på Messenger eller PM. Jeg ved ikke noget, men jeg har fjernet alle filer som Vbulletin ikke vil kendes ved, så hvis der pludselig er noget der ikke virker kan det være derfor. Jeg har også indført begrænsninger for brugere med under 5 indlæg. De kan bl.a ikke uploade vedhæftede filer og bruge bbcode. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret July 13, 2008 Ligner en klassisk web defacement, som absolut ikke har noget at gøre med hacking. Jeg tror synderen skal findes i de tyrkiske defacement kredse og jeg tror ikke det er en lokal bruger herfra sunddebatten.. Der er ikke andet at gøre end at sørge for at webserver, db og software altid er fuldt patchet.. Samt måske at overveje at skifte sine passwords! læs mere her evt. http://en.wikipedia.org/wiki/Website_defacement Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2008 Ligner en klassisk web defacement, som absolut ikke har noget at gøre med hacking. Jeg tror synderen skal findes i de tyrkiske defacement kredse og jeg tror ikke det er en lokal bruger herfra sunddebatten.. Der er ikke andet at gøre end at sørge for at webserver, db og software altid er fuldt patchet.. Samt måske at overveje at skifte sine passwords! læs mere her evt. http://en.wikipedia.org/wiki/Website_defacement De filer der lå på serveren var i hvertfald uploaded via Vbulletin. Er man så inde ad den vej er det så en smal sag at få adgang til databasen. Passwords til kontrolpanel og MySQL ER blevet ændret. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
DarkAdMiN 10 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2008 For ikke at nævne Servage hosting... Deres sikkerhed er crap... tro mig :) Flere gange har brugere kunne få adgang på tværs af andre brugere... = Shared Hosting :D Du kunne muligvis finde noget vps til nogenlunde samme pris...:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret July 13, 2008 De filer der lå på serveren var i hvertfald uploaded via Vbulletin. Er man så inde ad den vej er det så en smal sag at få adgang til databasen. Passwords til kontrolpanel og MySQL ER blevet ændret. Ja uden tvivl.. Jeg ville godt gætte på synderen, har registreret sig som bruger herinde, men det er måske svært at finde frem til synderen.. jeg tror ikke det er en bruger herinde med indlæg.. altså en som har set sig sur på debatten. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites