Guest jxhab Anmeld indhold Skrevet July 12, 2008 Hejsa, Nogen der ved hvor man kan købe isterninger (færdiglavede) .. Jeg ved at ICA Maxi ved VH plejede at sælge dem, men det gør de iflg. hende jeg talte med igår ikke mere ... Jeg har tidligere forsøgt at købe hos Burgerking ved Svågertorp, desværre uden held.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gjol 10 Anmeld indhold Besvaret July 12, 2008 Du kan pröve hos McDonalds, de plejer at havde is. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2008 Kan du ikke bare lave dem selv?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2008 Hvis man skal bruge et par spande eller mere så tager det godt nok lidt tid at producere dem selv... :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2008 Burger King ved Mobilia har dem ihverfald, mener også den ved Svågertorp har :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret July 13, 2008 Burger King ved Mobilia har dem ihverfald' date=' mener også den ved Svågertorp har :)[/quote'] Jepper.. Der var jeg også heldig, jeg tog derop og købte is .. ret billigt - 50 kroner for en stor pose is, tror der var 5kg.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret July 13, 2008 Kan du ikke bare lave dem selv?? Hvis man står og skal bruge MEGET is, så ved jeg ikke med dig, men så har jeg ikke liiige plads i min fryser til sådan noget.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
PSAUSA 10 Anmeld indhold Besvaret July 14, 2008 Var det så ved Mobilia eller ved Svågertorp du fik fat i dem???? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret July 14, 2008 For to år siden anvendte jeg McD på Ystadsvägen, og det var en succes. Spurgte om jeg kunne få to bæreposer med is (vi havde drinksparty), og ja selvfølgelig kunne jeg det, for deres maskine stod alligevel bare og sprøjtede isterninger ud, så den konstant var så fyldt som muligt :th2: Hvad koster det så, spurgte jeg. Ikke andet end hvad jeg selv syntes, og så kunne jeg lægge det beløb i deres indsamlingsbøsse (kan ikke huske formålet, men vist nok noget med børn). Fin deal tænkte jeg, og smed 30 sek i deres indsamlingsbøsse, og fik så to STORE poser fyldt med isterninger :) For 30 sek kunne jeg ikke en gang købe isterningposer nok til bare at få lavet 30% af den mængde isterninger jeg fik hos McD - og så sparede jeg oven i besværet med at stå og fylde 100 isterningposer McD kan anbefales, såfremt man ikke er sulten Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gjol 10 Anmeld indhold Besvaret July 14, 2008 For to år siden anvendte jeg McD på Ystadsvägen, og det var en succes. Spurgte om jeg kunne få to bæreposer med is (vi havde drinksparty), og ja selvfølgelig kunne jeg det, for deres maskine stod alligevel bare og sprøjtede isterninger ud, så den konstant var så fyldt som muligt :th2: Hvad koster det så, spurgte jeg. Ikke andet end hvad jeg selv syntes, og så kunne jeg lægge det beløb i deres indsamlingsbøsse (kan ikke huske formålet, men vist nok noget med børn). Fin deal tænkte jeg, og smed 30 sek i deres indsamlingsbøsse, og fik så to STORE poser fyldt med isterninger :) For 30 sek kunne jeg ikke en gang købe isterningposer nok til bare at få lavet 30% af den mængde isterninger jeg fik hos McD - og så sparede jeg oven i besværet med at stå og fylde 100 isterningposer McD kan anbefales, såfremt man ikke er sulten Ronald McDonalds barnfond http://www.rmdbarnfond.se/index.asp Der går pengene til hos McD når man köber is, og generelt så er det ikke noget problem at få is der. Bruger det ofte her i byen (Svedala) når vi skal bruge is. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret July 14, 2008 Var det så ved Mobilia eller ved Svågertorp du fik fat i dem???? Svågertorp.. 50 Kroner for en stor pose Is, så det var fint.. Den holdte i hvert fald hele natten.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
raket77 10 Anmeld indhold Besvaret March 10, 2013 Genopliver denne tråd.. Så er der mulighed for køb af isterninger via www.isfabrik.se:) Der er 10% rabat til brugere af debatten - oplys "Sundrabat" ved bestilling. Mvh Jacob Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites