Basse 10 Anmeld indhold Skrevet July 11, 2008 Jeg leder efter det danske ord for fläktrem, nogen der kan hjælpe ? Troede først det var drivrem, men det svenske ord for det, er det samme hehe. Og..... Remskiva (den er ok logisk) för vevaxel(den her betyder hvad?) På forhånd tak. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2008 Det kan sagtens være kile rem. Fläkt er jo blæser og der sidder jo en blæser ude foran. Hvilken bil taler vi om Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2008 Det kan sagtens være kile rem. Fläkt er jo blæser og der sidder jo en blæser ude foran. Hvilken bil taler vi om Det ER kileremmen, altså den til blæseren (fläkt = blæser ....) :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
newport 10 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2008 fläkt, bläser eller ventilator remskiva kileremskive fläktrem kilerem til ventilator vevaxel remskive aksel Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2008 1000 tak for hjælpen - Det er en Mercedes e430, fra 1998 vi snakker om - troede i grunden den havde kædetræk. Nu skal jeg så finde ud af om den slags reperationer er omfattet af den almene reklamationsret i sverige :-) de magiske 2 år - købte den for 1år og en måned siden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2008 1000 tak for hjælpen - Det er en Mercedes e430, fra 1998 vi snakker om - troede i grunden den havde kædetræk. . Hehe.... det har den også. Men, dette er ikke tandremmen/kæden men, derimod kileremmen til blæseren (den der sidder bag køleren) og der er ihvertfald ikke kæde på :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
gammeldansk 10 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2008 Hej til Basse. Her fra mit sydlige feriedomicil, vil jeg göre opmärksom paa fölgende link: http://www.danska-svenska.se/ Pröv at trykke paa bilteknik - og en verden af svenske og danske gloser aabnes. P.S. Undskyld skriften - men min ven i Schweiz har en forkärlighed for Sverige - men aa findes ikke. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2008 Super side, den er hermed bookmarked - tak for det :-) Hej til Basse. Her fra mit sydlige feriedomicil, vil jeg göre opmärksom paa fölgende link: http://www.danska-svenska.se/ Pröv at trykke paa bilteknik - og en verden af svenske og danske gloser aabnes. P.S. Undskyld skriften - men min ven i Schweiz har en forkärlighed for Sverige - men aa findes ikke. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2008 Hehe.... det har den også. Men' date=' dette er ikke tandremmen/kæden men, derimod kileremmen til blæseren (den der sidder bag køleren) og der er ihvertfald ikke kæde på :)[/quote'] Nej det lignede også gummi det mekanikeren hev op af motorrummet, da jeg smed den ned til Hedin griner. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2008 1000 tak for hjælpen - Det er en Mercedes e430, fra 1998 vi snakker om - troede i grunden den havde kædetræk. Nu skal jeg så finde ud af om den slags reperationer er omfattet af den almene reklamationsret i sverige :-) de magiske 2 år - købte den for 1år og en måned siden. Jeg tror bestemt du skal regne med at det er at regne som en sliddel i en 10 år gammel bil.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2008 Jeg tror bestemt du skal regne med at det er at regne som en sliddel i en 10 år gammel bil.... Har intet med alder på bil at gøre :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites