Jump to content
Basse

Hjælp til oversættelse, bil term

Recommended Posts

Jeg leder efter det danske ord for fläktrem, nogen der kan hjælpe ? Troede først det var drivrem, men det svenske ord for det, er det samme hehe. Og..... Remskiva (den er ok logisk) för vevaxel(den her betyder hvad?) På forhånd tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

1000 tak for hjælpen - Det er en Mercedes e430, fra 1998 vi snakker om - troede i grunden den havde kædetræk. Nu skal jeg så finde ud af om den slags reperationer er omfattet af den almene reklamationsret i sverige :-) de magiske 2 år - købte den for 1år og en måned siden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
1000 tak for hjælpen - Det er en Mercedes e430, fra 1998 vi snakker om - troede i grunden den havde kædetræk. .
Hehe.... det har den også. Men, dette er ikke tandremmen/kæden men, derimod kileremmen til blæseren (den der sidder bag køleren) og der er ihvertfald ikke kæde på :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Super side, den er hermed bookmarked - tak for det :-)

Hej til Basse. Her fra mit sydlige feriedomicil, vil jeg göre opmärksom paa fölgende link: http://www.danska-svenska.se/ Pröv at trykke paa bilteknik - og en verden af svenske og danske gloser aabnes. P.S. Undskyld skriften - men min ven i Schweiz har en forkärlighed for Sverige - men aa findes ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hehe.... det har den også. Men' date=' dette er ikke tandremmen/kæden men, derimod kileremmen til blæseren (den der sidder bag køleren) og der er ihvertfald ikke kæde på :)[/quote'] Nej det lignede også gummi det mekanikeren hev op af motorrummet, da jeg smed den ned til Hedin griner.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
1000 tak for hjælpen - Det er en Mercedes e430, fra 1998 vi snakker om - troede i grunden den havde kædetræk. Nu skal jeg så finde ud af om den slags reperationer er omfattet af den almene reklamationsret i sverige :-) de magiske 2 år - købte den for 1år og en måned siden.
Jeg tror bestemt du skal regne med at det er at regne som en sliddel i en 10 år gammel bil....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites