Jump to content
Missarhh

Hvem har hest?

Recommended Posts

Jeg går lige for tiden med tanken om at få hest igen, så jeg kunne derfor godt tænke mig at finde andre danske piger, som har hest i Sverige - gerne i Svedala-området. Både for at høre om andres erfaringer og oplevelser, men det kunne også være rart at finde andre danskere med samme interesse :rolleyes: Og jeg har kigget de gamle tråde igennem, men det er efterhånden et års tid siden de sidst har været oppe at vende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Har ikke selv hest' date=' men har planer om at anskaffe mig en i løbet af et par år, rider pt stadig i Danmark.[/quote'] Har du set/hørt om nogle mulige opstaldningssteder? Jeg har pt. kigget lidt på Bökeberg, men det virker umiddelbart lidt stille i hverdagene.. Hvor rider du henne i Danmark?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har heste, men bor "helt oppe" i Helsingborg :) Men Bökeberg er et ret fedt sted med folk der lever og ånder for heste. Godt nok westernridning (kan man ride andet :P) men de ved hvad de har med at gøre og hestene har det godt og der er styr på forholdene. Vi er langt gladere for at have heste i Sverige end i DK. - Det er ikke unormalt at kræve at ens hø er analyseret - Hestene stoppes ikke med enorme mængder kraftfoder med istedet godt grovfoder i god kvalitet. - Hestene kommer rent faktisk på fold - Dyrlægerne er både dygtigere og grundigere og det sagt HUSK for alt i verdenen at få en dyrlæge forsikring for kronerne ruller hurtigt hos dyrlægen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har to stk i Vellinge Eller rettere en pony (B) og en varmblod. Så når nu I anskaffer jer nogle heste, så sig lige til så vi kan mødes og ride en tur. Hvis der forøvrigt er nogen af jer der har en datter eller søn som gerne vil nusse lidt med ponyen og motionere den, så trænger den :) Er blevet meget rund om maven. Rytteren må maks veje 50 kg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg går lige for tiden med tanken om at få hest igen, så jeg kunne derfor godt tænke mig at finde andre danske piger, som har hest i Sverige - gerne i Svedala-området. Både for at høre om andres erfaringer og oplevelser, men det kunne også være rart at finde andre danskere med samme interesse :rolleyes: Og jeg har kigget de gamle tråde igennem, men det er efterhånden et års tid siden de sidst har været oppe at vende.
Vi har också hästar men jag är bara en svensk tjej men med en dansk man. Vi bor i Hörby så det är ju en bit från Malmö området. Vi har ett halvblods sto med föl, ett fullblods sto med föl, 2 åringar, en shetlands ponny och ett varmblod. Varmblodet är för övrigt till salu. Om det är någon som har ett intresse av att pyssla lite med hästarna så skulle de vara välkommen. /Kikki

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites