Juff 10 Anmeld indhold Skrevet July 10, 2008 Hvad siger vore kære juvefans ( credde, claus mfl. ) til dette ? http://www.bold.dk/nyt/?vis=86098 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret July 10, 2008 Umiddelbart er jeg positiv, Poulsen har været en rigtig god mand for Sevilla, og jeg tror, at han passer fint til italiensk fodbold. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Risager 10 Anmeld indhold Besvaret July 10, 2008 Altid noget han ikke kom til Milan...... vi takker juve for købet!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret July 10, 2008 Altid noget han ikke kom til Milan...... vi takker juve for købet!!! Han er ikke gammel nok til at komme til Milan, de skal jo helst være langt over 30 :D Men nu er han jo ikke købt endnu! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sune 10 Anmeld indhold Besvaret July 10, 2008 Hvad siger vore kære juvefans ( credde, claus mfl. ) til dette ? http://www.bold.dk/nyt/?vis=86098 Poulsens niveau er ikke højere end hverken Zanetti eller Tiago på den defensive midtbane, så han vil ikke kunne biddrage med ret meget. Juve skulle hellere kaste bedre tilbud efter Alonso eller Stankovic. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret July 10, 2008 og jeg tror' date=' at han passer fint til italiensk fodbold.[/quote'] Hmm, han skal dog nok først øve sig en del på at lade sig "falde omkuld" og "Svanens død" inden han passer fint til Serie A Men hvilken giftig duo Juve så kan stille med til den nye sæson: Poulsen og Sissoko på midten Lugter det så mest af CL eller Serie B... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret July 10, 2008 http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/international_fodbold/article1031558.ece Alonso var åbenbart for dyr, hvis man altså kan regne med eb´s artikel... Bliver spændende at følge ham såfremt det går iorden.......Nu er det jo ikke alle italienere han er så gode venner med ... Snotti, Gattuso osv men kanske det er historie......:th2:, Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret July 10, 2008 Toft ... du har delvis ret ... men Poulsen og Sissoko , kan være en nødvendighed , såfremt man vælger at spille med et trekløver foran dem, Giovinco - Amauri - Trez , alternativt Del P- Amauri - Trez... Med et sådant trekløver er man nød til at spille med to folk som Sis og Poulsen , vi mangler en knokler på midtbanen ... Nocerino var ikke god nok.. Milan tsk tsk .. hvad nummer blev I i år .. mage til uinspirerende fodbold skal man lede længe efter .. gab det er kedeligt... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret July 10, 2008 Poulsens niveau er ikke højere end hverken Zanetti eller Tiago på den defensive midtbane' date=' så han vil ikke kunne biddrage med ret meget. Juve skulle hellere kaste bedre tilbud efter Alonso eller Stankovic.[/quote'] Ikke helt enig ... Alonso .. long balls .. ja det kan han finde ud af men kreativ, ikke specielt ... Stankovic .. jo men med hans fortid vil han aldrig falde til i Juve , slet ikke med de ting han tidligere har sagt om klubben... Havde Senna ikke været så gammel, så var han min favorit.... dog aller helst Van Der Vart Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Humle 10 Anmeld indhold Besvaret July 10, 2008 Spiller Nedved ikke længere i Juve ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret July 10, 2008 Nu bliver jeg forvirret, Van der Vart er vel ikke ligefrem en knokler på midtbanen:laugh: Med et sådant trekløver er man nød til at spille med to folk som Sis og Poulsen , vi mangler en knokler på midtbanen ... Nocerino var ikke god nok.. ... dog aller helst Van Der Vart Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret July 10, 2008 Taget ud af to forskellige indlæg ... jeg så allerhelst Van Der Vart komme , da Giovinco stadig er ung.... Gad vide hvem den røde svingddør henter i næste uge... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret July 10, 2008 Hehe ja men det var jo godt sakset, som taget ud af en BT artikel:laugh: Det for du jo at vide i næste uge:p Men kunne man håbe på en højre kant... Taget ud af to forskellige indlæg ... jeg så allerhelst Van Der Vart komme , da Giovinco stadig er ung.... Gad vide hvem den røde svingddør henter i næste uge... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret July 10, 2008 ja og Villa bliver det heller ikke .... men i skifter næsten flere spillere ud hele tiden end Real gør ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret July 10, 2008 Nej det bliver næppe Villa, men mindre kan nok også gøre det. Man bliver jo nød til at forstærke sig hvis man vil følge med Utd og CSKA ja og Villa bliver det heller ikke .... men i skifter næsten flere spillere ud hele tiden end Real gør ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sune 10 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2008 Ikke helt enig ... Alonso .. long balls .. ja det kan han finde ud af men kreativ, ikke specielt ... Stankovic .. jo men med hans fortid vil han aldrig falde til i Juve , slet ikke med de ting han tidligere har sagt om klubben... Havde Senna ikke været så gammel, så var han min favorit.... dog aller helst Van Der Vart 1 - I forhold til Poulsen kan mere eller mindre alle bryste sig af større mængde kreative evner, om så vi taler Jacob Laursen. 2 - Tre kampe hvor han spiller godt, så er det glemt. Både hvad han har sagt og hvor han kommer fra. Spillere overlever altså som regel at skifte mellem Inter og Milan / Barca og Real / Brøndby og FCM mv. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2008 2. Det gør jo ikke Stankovic til en bedre spiller ... jeg er ikke stor fan af ham , kunne pege på mange andre jeg hellere ville have ... såsom Hamsik fra Napoli , Mancini fra Roma, er desværre solgt , Aquiliani er mit sidste håb.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2008 Nu tyder det lidt på igen at det måske alligevel bliver Alonso, det går stærkt 2. Det gør jo ikke Stankovic til en bedre spiller ... jeg er ikke stor fan af ham ' date=' kunne pege på mange andre jeg hellere ville have ... såsom Hamsik fra Napoli , Mancini fra Roma, er desværre solgt , Aquiliani er mit sidste håb....[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2008 Nu tyder det lidt på igen at det måske alligevel bliver Alonso' date=' det går stærkt [/quote'] Ærligt, håber ikke han kommer .. han virker umiddelbart ikke særlig interesseret .. og sådanne spillere kan vi ikke bruge i Juve ... Aquiliani .. ja tak.... guds benået knægt , i den forkerte trøje... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sune 10 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2008 2. Det gør jo ikke Stankovic til en bedre spiller ... jeg er ikke stor fan af ham ' date=' kunne pege på mange andre jeg hellere ville have ... såsom Hamsik fra Napoli , Mancini fra Roma, er desværre solgt , Aquiliani er mit sidste håb....[/quote'] Mancini er kant, så han er udelukket. Hamsisk har før udtalet at han bliver, og derudover forlanger Napoli 18 mio Euro for ham hvilket er næsten på linie med Mancini - udelukket. Aquilani... har Juve ikke forsøgt at hente ham en tre gange nu? Problemet ar at Roma ikke bider på Iaquinta for Aquilani handlen :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret July 12, 2008 Ærligt' date=' håber ikke han kommer .. han virker umiddelbart ikke særlig interesseret .. [/quote']Forstår godt han umiddelbart ikke er så interesseret :) Og jeg håber heller ikke han bliver solgt til Juve, for så undgår vi samtidig at Rafa får sæsonens hjerneblødning og køber Barry til en pris der er FULDSTÆNDIG OUT OF THIS WORLD!!!! :thumbdown Lad Arsene Wanker købe Barry i stedet Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret July 12, 2008 Ja med hans holdninger frem og tilbage , passer han jo godt ind i den røde svingdør.... Sune, Aquilliani er ikke tilfreds med den kontrakt som Roma har tilbudt ham, set i lyset af at De Rossi.. som gerne måtte ha valgt Juve, har fået en væsentligt bedre kontrakt tilbudt... Jeg håber stadig.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret July 12, 2008 Ja med hans holdninger frem og tilbage' date=' passer han jo godt ind i den røde svingdør.....[/quote']Kan du ikke linke til de "holdninger"? For efter hvad jeg har læst (og det er rigtig meget), så har Xabi Alonso ikke udtalt noget som kunne misforstås af hverken Liverpool eller Juventus fans Det eneste problem der har været, det er at Juve i snart et ½ år åbent har snakket om at de vil købe Xabi Alonso, men man vil ikke betale prisen på 15 mill £, længere er den vist ikke. Går ikke ud fra du holder dig opdateret via gazzetta dello sport og andre italienske fantastica medier ;) Så det ville være rart med en snarlig "case closed", hvis altså Juve i stedet gad købe en spiller som de har råd til (ala Poulsen), og så kunne vi andre tage det med ro og fortsætte med at nyde Xabi Alonso's afleveringer i PL :) Men det tyder jo også på at Poulsen signer for Juve, inden for de næste 48 timer :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret July 12, 2008 Så er det vist ved at være tæt på med Poulsen til Juve, tror sku ærlig talt i nok skal blive glade for ham. Han har vist sig gang på gang at kunne tilpadse sig nye omgivelse og gøre det godt, også kan man jo ikke ligefrem sige han er dyr. http://www.sporten.dk/fodbold/italien-serie-2007-2008/bonnesen-poulsen-er-juve-spiller-senest-mandag Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret July 12, 2008 Kan du ikke linke til de "holdninger"? For efter hvad jeg har læst (og det er rigtig meget), så har Xabi Alonso ikke udtalt noget som kunne misforstås af hverken Liverpool eller Juventus fans Det eneste problem der har været, det er at Juve i snart et ½ år åbent har snakket om at de vil købe Xabi Alonso, men man vil ikke betale prisen på 15 mill £, længere er den vist ikke. Går ikke ud fra du holder dig opdateret via gazzetta dello sport og andre italienske fantastica medier ;) Så det ville være rart med en snarlig "case closed", hvis altså Juve i stedet gad købe en spiller som de har råd til (ala Poulsen), og så kunne vi andre tage det med ro og fortsætte med at nyde Xabi Alonso's afleveringer i PL :) Men det tyder jo også på at Poulsen signer for Juve, inden for de næste 48 timer :th2: Det kunne jeg godt bruge min tid på, men sagen er da .. at Xabi ikke 15 mio £ værd .. og det er da klart at Juve ikke vil betale den pris.... Poulsen passer bedre til Juve end Xabi gør, så behold i ham bare... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites