thomas_lund 10 Anmeld indhold Skrevet July 9, 2008 Vi har lige anskaffet en Seat Leon FR, men ville super gerne have beklædt stolene i læder eller alcantra. Kender nogen en god sadelmager som også er rimelig i pris til den slags? Og nogen ide om, hvilket prislag man ligger på ca. for ensfarvet beklædning af 2 stole + bagsæde? Takker! /Thomas Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret July 9, 2008 Tillykke med bilen, håber ikke det var den sølvgrå som røg i stedet Mit eget gæt er, at det ikke kan betale sig at betrække sæderne men derimod bedre betale sig at udskifte sæder og dørsider (det man kalder for en kabine). Der findes folk, som køber kabiner fra biler, som er blevet skadet (hvor kabinen er indtakt) og sælger dem videre til fornuftig penge. Jeg fandt et link til en sadelmager i KBH, som jeg dog ikke har andet kendskab til end linket. http://www.cphsadelmager.dk/ Jeg så, at Seat i Tåstrup tilbyder en læderkabine for 23.000...! http://www.seat-taastrup.dk/tilbud/ Ellers vil jeg anbefale dig at kigge på www.vagcars.org og evt. poste en tråd der, for at få hjælp. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret July 9, 2008 Det var konen som fik skiftet hendes A3 der havde gået lidt for langt :-) Den sølvgrå står for tur snart dog - lurer på en S4 cab, men lad se. Indbytningsprisen kommer nok til at bestemme i sidste ende. Ellers tak for linkene!! Havde lige glemt vag forumet. Nok det perfekte sted at spørge. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret July 9, 2008 Tillykke med valget. Det var jo også det meste motor i udvalget ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret July 9, 2008 Tak tak - tror hun bliver rigtig glad for den. Endte op med at købe sælgerens diesel hakker faktisk! 170 hk i 2.0 TDI indpakning. Den rykkede glimrende helt fra bunden, og er stadig økonomisk. Så nu skal den lige gejles lidt op indeni - læderstue og eventuelt eftermonteret soltag. Det sidste er dog lidt med rystende hånd og tøven. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Andreas- AutoPerformance 10 Anmeld indhold Besvaret July 10, 2008 Vi har lige anskaffet en Seat Leon FR, men ville super gerne have beklædt stolene i læder eller alcantra. Kender nogen en god sadelmager som også er rimelig i pris til den slags? Og nogen ide om, hvilket prislag man ligger på ca. for ensfarvet beklædning af 2 stole + bagsæde? Takker! /Thomas Vi använder Lunds Bilsadelmakeri (som numera ligger i Malmö...) http://www.bilsadelmakare.nu/Flunds.htm Mycket duktiga och vettiga priser Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2008 Tack Andreas! Får tittat på dem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
don j 10 Anmeld indhold Besvaret July 16, 2008 jeg ved det er en del billigere at få lavet i polen dog kender jeg ikke nogen steder de gør det. men måske google eller igen vagcars.org kan hjælpe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites