Sopy 10 Anmeld indhold Skrevet July 8, 2008 Hej Jeg er nyflytter til Malmö og ville høre, om man kan købe et dansk viasat abonnement og sætte det op i Sverige. Dette skyldes, at jeg sjovt nok gerne stadig vil se danske kanaler, da jeg arbejder i DK og gerne vil følge lidt med. Er der andre muligheder? Håber I kan hjælpe mig /Sopy Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret July 8, 2008 Hej Jeg er nyflytter til Malmö og ville høre, om man kan købe et dansk viasat abonnement og sætte det op i Sverige. Dette skyldes, at jeg sjovt nok gerne stadig vil se danske kanaler, da jeg arbejder i DK og gerne vil følge lidt med. Er der andre muligheder? Håber I kan hjælpe mig /Sopy Det kan du sagtens, men du skal bruge en dansk adresse til formålet, eksempelvis dine forældres. Alternativer er der mange af, men er du glad for alle de typiske danske kanaler og kan du lever med at støtte Viasat DK's 'stalker'-agtige forretningsmetoder, så er det nok den mest oplagte mulighed den du selv nævner Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nero 10 Anmeld indhold Besvaret July 8, 2008 Er d muligt du kan naevne nogen alternative? Er interesseret i at vide hvilken muligheder der er for at se danske kanaler. hvad er billigest hvad er best. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret July 8, 2008 Hej Jeg er nyflytter til Malmö og ville høre, om man kan købe et dansk viasat abonnement og sætte det op i Sverige. Dette skyldes, at jeg sjovt nok gerne stadig vil se danske kanaler, da jeg arbejder i DK og gerne vil følge lidt med. Er der andre muligheder? Håber I kan hjælpe mig /Sopy http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?p=151221#post151221 Der er en udmærket søgefunktion herinde. ;) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites