Jump to content
Sopy

Virker et dansk viasat abn. i Sverige?

Recommended Posts

Hej Jeg er nyflytter til Malmö og ville høre, om man kan købe et dansk viasat abonnement og sætte det op i Sverige. Dette skyldes, at jeg sjovt nok gerne stadig vil se danske kanaler, da jeg arbejder i DK og gerne vil følge lidt med. Er der andre muligheder? Håber I kan hjælpe mig /Sopy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej Jeg er nyflytter til Malmö og ville høre, om man kan købe et dansk viasat abonnement og sætte det op i Sverige. Dette skyldes, at jeg sjovt nok gerne stadig vil se danske kanaler, da jeg arbejder i DK og gerne vil følge lidt med. Er der andre muligheder? Håber I kan hjælpe mig /Sopy
Det kan du sagtens, men du skal bruge en dansk adresse til formålet, eksempelvis dine forældres. Alternativer er der mange af, men er du glad for alle de typiske danske kanaler og kan du lever med at støtte Viasat DK's 'stalker'-agtige forretningsmetoder, så er det nok den mest oplagte mulighed den du selv nævner

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?p=151221#post151221 Der er en udmærket søgefunktion herinde. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

• Tilføj...