Jump to content
BRTH

Mødregruppe - andre med termin her i sommer?

Recommended Posts

Bemærk venligst at nedenstående indlæg drejer sig om termin 2008. Vi blev i alt over 20 som vi delte i 2 -3 grupper. Alt i alt har vi haft stor succes med grupperne, så jeg vil da opfordre jer med termin i 2009 til at lave tilsvarende grupper. Held og lykke! ****** Til alle kommende mødre i Malmö og omegn! Denne besked er også lagt på http://uk.groups.yahoo.com/group/dk-mor-i-malmoe, hvor jeg allerede har fået kontakt til et par stykker. Det ville dog være rigtig dejligt at få lidt flere med, så jeg forsøger mig også her. Er der blandt jer sunddebattører og jeres bedre halvdele måske et par stykker, som kunne være interesserede i at lave en mødregruppe? Helt specifikt ville jeg meget gerne i kontakt med andre, som skal nedkomme her over sommeren. Jeg selv har termin den 16. august, og jeg forestiller mig en mødregruppe, hvor man nogenlunde laver det samme som i en almindelig dansk mødregruppe og mødes med nogle regelmæssige intervaller og efter behov og lyst. Så hvis der er nogen af jer, der har termin fx juni/juli/august/september el. lign. og har tid og lyst til at dele erfaringer med andre, hører jeg meget gerne fra jer. Glæder mig til at høre fra jer!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Mødregruppe - andre med termin her i sommer? Hej Britt Jeg har lige set dit indlæg, og jeg er meget interesseret i, at få lavet en mødregruppe, hvor man f. eks mødes en gang om ugen eller hver anden uge, ligesom man gør i Danmark. Jeg er selv sat til at føde den 26. september 2008. Mange hilsner fra Suzanne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

termin juli 09. hej. jeg har termin i juli mrd og vil også gerne møde andre danske mødre her i malmø området. jeg bor i oxie/kristineberg med min mand og søn på 3 år. sebastian går i svensk dagis og det er vi meget glade for. glæder mig til at høre fra dig.

Til alle kommende mødre i Malmö og omegn! Denne besked er også lagt på http://uk.groups.yahoo.com/group/dk-mor-i-malmoe, hvor jeg allerede har fået kontakt til et par stykker. Det ville dog være rigtig dejligt at få lidt flere med, så jeg forsøger mig også her. Er der blandt jer sunddebattører og jeres bedre halvdele måske et par stykker, som kunne være interesserede i at lave en mødregruppe? Helt specifikt ville jeg meget gerne i kontakt med andre, som skal nedkomme her over sommeren. Jeg selv har termin den 16. august, og jeg forestiller mig en mødregruppe, hvor man nogenlunde laver det samme som i en almindelig dansk mødregruppe og mødes med nogle regelmæssige intervaller og efter behov og lyst. Så hvis der er nogen af jer, der har termin fx juni/juli/august/september el. lign. og har tid og lyst til at dele erfaringer med andre, hører jeg meget gerne fra jer. Glæder mig til at høre fra jer!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites