BRTH 10 Anmeld indhold Skrevet July 3, 2008 Bemærk venligst at nedenstående indlæg drejer sig om termin 2008. Vi blev i alt over 20 som vi delte i 2 -3 grupper. Alt i alt har vi haft stor succes med grupperne, så jeg vil da opfordre jer med termin i 2009 til at lave tilsvarende grupper. Held og lykke! ****** Til alle kommende mødre i Malmö og omegn! Denne besked er også lagt på http://uk.groups.yahoo.com/group/dk-mor-i-malmoe, hvor jeg allerede har fået kontakt til et par stykker. Det ville dog være rigtig dejligt at få lidt flere med, så jeg forsøger mig også her. Er der blandt jer sunddebattører og jeres bedre halvdele måske et par stykker, som kunne være interesserede i at lave en mødregruppe? Helt specifikt ville jeg meget gerne i kontakt med andre, som skal nedkomme her over sommeren. Jeg selv har termin den 16. august, og jeg forestiller mig en mødregruppe, hvor man nogenlunde laver det samme som i en almindelig dansk mødregruppe og mødes med nogle regelmæssige intervaller og efter behov og lyst. Så hvis der er nogen af jer, der har termin fx juni/juli/august/september el. lign. og har tid og lyst til at dele erfaringer med andre, hører jeg meget gerne fra jer. Glæder mig til at høre fra jer! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Walle 10 Anmeld indhold Besvaret July 3, 2008 Mødregruppe - andre med termin her i sommer? Hej Britt Jeg har lige set dit indlæg, og jeg er meget interesseret i, at få lavet en mødregruppe, hvor man f. eks mødes en gang om ugen eller hver anden uge, ligesom man gør i Danmark. Jeg er selv sat til at føde den 26. september 2008. Mange hilsner fra Suzanne Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BRTH 10 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2008 Hej Suzanne Tak for dit svar! Jeg har sendt dig en privat medd. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Federspiel 10 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2008 Hej Britt Jeg vil også gerne være med i en mødregruppe. Jeg har termin den 15. september 08. Hilsen Carina Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BRTH 10 Anmeld indhold Besvaret July 18, 2008 Mødregruppe Hej Carina Tak for din besked! Jeg har sendt dig en privat medd. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MMK 10 Anmeld indhold Besvaret July 19, 2008 Mødregruppe Hej Britt Jeg er meget interesseret i at være med i mødregruppen. Jeg har ligesom Suzanne termin den 26. september:) Knuz Maria Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BRTH 10 Anmeld indhold Besvaret July 20, 2008 Mødregruppe Hej Maria Tak for din besked. Jeg har sendt dig en privat medd. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
KNAK 10 Anmeld indhold Besvaret July 20, 2008 Hej med jer... Jeg har termin d. 26-27. September og vil også gerne deltage i en mødregruppe..... Knus Mette Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret July 21, 2008 Hejsa.. Jeg vil også meget gerne være med :) Jeg har termin den 9 September Mvh Heidi Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marie2518 10 Anmeld indhold Besvaret July 21, 2008 Hej Britt Jeg har fået en lille pige den 18. maj og er interesseret i at komme med i den omtalte mødregruppe, er der mon plads til mig og lille Mille ? :o) Mvh. Louise Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BRTH 10 Anmeld indhold Besvaret August 10, 2008 Hej Mette Tak for din besked. Jeg har sendt dig en privat medd. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BRTH 10 Anmeld indhold Besvaret August 10, 2008 Hej Heidi Tak for din besked. Jeg har sendt dig en privat medd. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BRTH 10 Anmeld indhold Besvaret August 10, 2008 Hej Louise Tak for din besked. Jeg har sendt dig en privat medd. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
maria herbst 10 Anmeld indhold Besvaret October 1, 2008 hej igen jeg hedder maria er 31 år og födte mit andet barn d.6 aug. jeg ville väre meget interesseret i at väre med. hilsen fra mig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BRTH 10 Anmeld indhold Besvaret October 2, 2008 Hej Maria Tak for din besked. Jeg har sendt dig en privat medd. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MINIMU 10 Anmeld indhold Besvaret December 29, 2008 termin juli 09. hej. jeg har termin i juli mrd og vil også gerne møde andre danske mødre her i malmø området. jeg bor i oxie/kristineberg med min mand og søn på 3 år. sebastian går i svensk dagis og det er vi meget glade for. glæder mig til at høre fra dig. Til alle kommende mødre i Malmö og omegn! Denne besked er også lagt på http://uk.groups.yahoo.com/group/dk-mor-i-malmoe, hvor jeg allerede har fået kontakt til et par stykker. Det ville dog være rigtig dejligt at få lidt flere med, så jeg forsøger mig også her. Er der blandt jer sunddebattører og jeres bedre halvdele måske et par stykker, som kunne være interesserede i at lave en mødregruppe? Helt specifikt ville jeg meget gerne i kontakt med andre, som skal nedkomme her over sommeren. Jeg selv har termin den 16. august, og jeg forestiller mig en mødregruppe, hvor man nogenlunde laver det samme som i en almindelig dansk mødregruppe og mødes med nogle regelmæssige intervaller og efter behov og lyst. Så hvis der er nogen af jer, der har termin fx juni/juli/august/september el. lign. og har tid og lyst til at dele erfaringer med andre, hører jeg meget gerne fra jer. Glæder mig til at høre fra jer! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
homer132 10 Anmeld indhold Besvaret December 29, 2008 min kæreste har termin til jun/jul 09. sikker på hun kunne bruge lidt dk/sve mødre hygge. har en på 4 en på 1. hendes mail er evahm@hotmail.com, hvis I er friske på at få en til med. bor i oxie. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites