Jump to content
Thyper

Hvad sker der med Svågertorp

Recommended Posts

Andre siger at svågertorp lukker, mens jeg også har hørt at forretningerne ved svågertorp har krævet at stationen bliver, ellers vil de flytte...
Infrastrukturen i Svågertorp indbyder til bilisme og det er også med henblik på disse at området er blevet planlagt. Det ville undre mig om der kom særlig mange kunder via tog og bus. Iøvrigt kan I snart sige velkommen til en mega ikea i Svågertorp. Den bliver dobbelt så stor som den i Bultofta, der bliver lukket ned omtrendt samtidig som den nye åbner. Bultofta kan tilgengæld se sig lettet for en del trafik og se frem til et par nye lejligheder...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Infrastrukturen i Svågertorp indbyder til bilisme og det er også med henblik på disse at området er blevet planlagt. Det ville undre mig om der kom særlig mange kunder via tog og bus. Iøvrigt kan I snart sige velkommen til en mega ikea i Svågertorp. Den bliver dobbelt så stor som den i Bultofta, der bliver lukket ned omtrendt samtidig som den nye åbner.QUOTE] Det siges, at det bliver verdens største IKEA i det mindste på den tid den bliver bygget - den slags har det jo med at blive overgået :rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så ville det være rart med nogle små golfcarts' date=' når man skal kigge møbler.[/quote']Så tænk over den kommende stærkt øgede mængde trafik i området, når Ikea åbner op p71.gif Det er jo ikke ligefrem fordi tilkørselsvejene til området i forvejen er super. Eller bare det at bevæge sig rundt i bil på området idag er nemt (altså bortset fra om aftenen, uden for forretningernes åbningstider)... Nogle gange er det satme trist og sidde som nr 3 i kø, til at svinge til venstre ud fra Biltema, og der ikke er andet end en kø af biler ude på vejen i begge retninger.... Ja, det bliver dejligt med en Ikea i området, en skønne dag f11.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så tænk over den kommende stærkt øgede mængde trafik i området' date=' når Ikea åbner op [img']http://www.langkawi.dk/smileys/p71.gif Det er jo ikke ligefrem fordi tilkørselsvejene til området i forvejen er super. Eller bare det at bevæge sig rundt i bil på området idag er nemt (altså bortset fra om aftenen, uden for forretningernes åbningstider)... Nogle gange er det satme trist og sidde som nr 3 i kø, til at svinge til venstre ud fra Biltema, og der ikke er andet end en kø af biler ude på vejen i begge retninger.... Ja, det bliver dejligt med en Ikea i området, en skønne dag f11.gif
Der er/ved at blive lavet lokal plan for trafikken. IKEA er med til at finansiere nye til og frakørselsveje i området.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så tænk over den kommende stærkt øgede mængde trafik i området' date=' når Ikea åbner op [img']http://www.langkawi.dk/smileys/p71.gif Det er jo ikke ligefrem fordi tilkørselsvejene til området i forvejen er super. Eller bare det at bevæge sig rundt i bil på området idag er nemt (altså bortset fra om aftenen, uden for forretningernes åbningstider)...
Jamen Toft, dette har IKEA i al sin visdom tænkt på. Malmø Kommune har fået vredet armen rundt på vägverket, så man nu har tilladelse til at bygge nogle ret store til og frakørselsramper direkte op til motorvejen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
NEJ' date=' alle storcentrene ved svågertorp[/quote'] Tænkte jeg nok. Jeg mener bare at den type centre der ligger der ikke er nogen man plejer at besøge på vej hjem fra stationen. I mange byer ligger møbelforretning, trælasthandel, plantehandlere og den slags udenfor byen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tænkte jeg nok. Jeg mener bare at den type centre der ligger der ikke er nogen man plejer at besøge på vej hjem fra stationen. I mange byer ligger møbelforretning, trælasthandel, plantehandlere og den slags udenfor byen
Du har en pointe :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hey, ER der nogen der kan lave en prik på kortet der viser præcis hvor den nye Hyllie station komer til at ligge. Jeg bor i Söderkulla og vil have lidt længere til stationen, vil meget gerne vide hvor langt jeg skal mere end hidtil :)
En anelse sydøst for vandtårnet i Hyllie så vidt jeg forstår. Vandtårnet er markeret på mange kort over området med en cirkel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites