Jump to content
P.Hartmann

Athletic, Värnhem!?

Recommended Posts

Har sikkert også skrevet i den gamle tråd, men jeg gik der 5-6 gange, så hvis du kun er til at löfte jern og ikke har noget imod at stedet vrimler med mänd der er bredere end höje, så er det fint nok:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Har sikkert også skrevet i den gamle tråd' date=' men jeg gik der 5-6 gange, så hvis du kun er til at löfte jern og ikke har noget imod at stedet vrimler med mänd der er bredere end höje, så er det fint nok:)[/quote'] Okay,nu ved Jeg hvordan stedet er, har anvendt stedet i et stykke tid...men skulle bare høre om der var nogen der gik der på andre tidspunkter... Og JA..de fylder en masse lort i kroppen...men det er vel deres problem..men aldrig kø og ikke noget "karlsmart" sted.... ;) Men jeg er nok den eneste "dansker" der....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
har lige været inde på deres web' date=' og under priser faldt jeg lige hurtigt over priser på Solarium der står 10 ggr pris 320:- ... er der nogen der ved hva det står for?[/quote'] Tja... 10 ture for 320 sek (sek = svenske kroner):)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites