P.Hartmann 10 Anmeld indhold Skrevet July 3, 2008 Nogen herfra der går her : Athletic center på Värnhem... ? P.H Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret July 3, 2008 Denne tråd viser, at nogle har gået der... Ved ikke om de gør det endnu. Manden herhjemme har indrettet eget træningscenter i kælderen, så han kommer der ikke mere... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret July 3, 2008 Har sikkert også skrevet i den gamle tråd, men jeg gik der 5-6 gange, så hvis du kun er til at löfte jern og ikke har noget imod at stedet vrimler med mänd der er bredere end höje, så er det fint nok:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
P.Hartmann 10 Anmeld indhold Besvaret July 12, 2008 Har sikkert også skrevet i den gamle tråd' date=' men jeg gik der 5-6 gange, så hvis du kun er til at löfte jern og ikke har noget imod at stedet vrimler med mänd der er bredere end höje, så er det fint nok:)[/quote'] Okay,nu ved Jeg hvordan stedet er, har anvendt stedet i et stykke tid...men skulle bare høre om der var nogen der gik der på andre tidspunkter... Og JA..de fylder en masse lort i kroppen...men det er vel deres problem..men aldrig kø og ikke noget "karlsmart" sted.... ;) Men jeg er nok den eneste "dansker" der.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
prosper87 10 Anmeld indhold Besvaret August 9, 2008 he he har lige været der nede og kikke i dag det er sku et rigtigt center ik noget fitness lort hardcore shit!!!!! :th2: mig og min trænings makker melder os ind der oppe engang når vi er rykket til malmø:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Emmi 10 Anmeld indhold Besvaret August 9, 2008 har lige været inde på deres web, og under priser faldt jeg lige hurtigt over priser på Solarium der står 10 ggr pris 320:- ... er der nogen der ved hva det står for? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Humle 10 Anmeld indhold Besvaret August 10, 2008 har lige været inde på deres web' date=' og under priser faldt jeg lige hurtigt over priser på Solarium der står 10 ggr pris 320:- ... er der nogen der ved hva det står for?[/quote'] Tja... 10 ture for 320 sek (sek = svenske kroner):) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Emmi 10 Anmeld indhold Besvaret August 10, 2008 Tja... 10 ture for 320 sek (sek = svenske kroner):) hehe det var ggr jeg ikke vidste hva var.. men så det betyder tur? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
P.Hartmann 10 Anmeld indhold Besvaret August 10, 2008 hehe det var ggr jeg ikke vidste hva var.. men så det betyder tur? nej for den da, !! "tur" på svensk betyder held, Jeg tror at det betyder at hvis Du finder din hjerne, har Du tur..!!! :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 10, 2008 "10 ggr pris 320:-" = 10 gange (sol) pris 320,- ggr = "gånger" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites