Anka 10 Anmeld indhold Skrevet July 2, 2008 Fin pendlerøse :D......... http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=57491633&pageNumber=8&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=28&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&minFirstRegistrationDate=2007-01-01&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&customerIdsAsString=〈=de&tabNumber=1 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret July 2, 2008 €359.860 ! Lidt dyrt måske Bortset fra det, så tror jeg ikke, at der allerede kan laves 900 hk på den nye RS6 som jo næsten dårligt nok er kommet på vejene. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dabp 10 Anmeld indhold Besvaret July 2, 2008 Muligvis... Lige den annonce ser lidt ******... Ud... Men jeg så den nye RS6 irl for første gang i maj måned nede ved ringen.... Big ass brakes siger jeg bare... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret July 3, 2008 Men jeg så den nye RS6 irl for første gang i maj måned nede ved ringen.... Big ass brakes siger jeg bare... Ja, de er ekstremt store og fylder en 20" fælg - vi så dem på Le Mans '08. Der skal noget til at stoppe det tunge køretøj, når det først er sat igang... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret July 3, 2008 Den vi så var keramiske skiver... det er vidst tilvalg :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MRoderick 10 Anmeld indhold Besvaret July 3, 2008 I det seneste afsnit af Top Gear (fra i søndags) tester de den nye RS6 ... så det er bare at komme igang med at hente det ned, så I kan få stillet Jeres nysgerrighed :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret July 3, 2008 I det seneste afsnit af Top Gear (fra i søndags) tester de den nye RS6 ... så det er bare at komme igang med at hente det ned' date=' så I kan få stillet Jeres nysgerrighed :-)[/quote'] http://germancarscene.com/2008/06/30/top-gear-tests-the-audi-rs6/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerland 10 Anmeld indhold Besvaret July 3, 2008 Hvor kan jeg hente den ned? Jeg kan ikke finde den nogle steder (tydeligvis de forkerte steder) Never mind, der er nu link. Takker Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ATECH2 10 Anmeld indhold Besvaret July 3, 2008 Prøv her: http://www.youtube.com/watch?v=Gga9H3dH9i8 Tommy Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2008 Stik ham lige en navigation inden han kører ham Hammond der....Han bruger jo rasende meget tid på at lede efter baren... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret July 12, 2008 €359.860 ! Lidt dyrt måske Bortset fra det, så tror jeg ikke, at der allerede kan laves 900 hk på den nye RS6 som jo næsten dårligt nok er kommet på vejene. MTM kan klare 702 HK. http://www.motorauthority.com/news/supercars/mtm-audi-rs6-when-580hp-is-not-enough/#more-6469 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MRoderick 10 Anmeld indhold Besvaret July 12, 2008 MTM kan klare 702 HK. http://www.motorauthority.com/news/supercars/mtm-audi-rs6-when-580hp-is-not-enough/#more-6469 Det kan man vel lære at leve med ... ihvertfald i et stykke tid Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret July 12, 2008 Desværre så har Audi ikke læst på lektien...... MTM begrænser momentet igen, for at få gearkasserne til at holde....... Så det "Vorsprung Durch Technik" er bare varm luft.....:( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret July 12, 2008 Desværre så har Audi ikke læst på lektien...... MTM begrænser momentet igen, for at få gearkasserne til at holde....... Så det "Vorsprung Durch Technik" er bare varm luft.....:( Fis og blålys. Audi og andre designer da ikke biler, så folk skal tune dem. En bil er jo et stort kompromis, med alle de regler og love, som skal overholdes. BMW har også hevet 700 Nm i moment ud af deres M5: http://carscoop.blogspot.com/2008/01/bmw-m5-g-power-hurricane-730-hp-and-340.html Indtil videre har man ikke hørt noget om de Mercedes'er som er tunet til 1000 Nm i moment udover, at de naturligvis kun laver hjulspin :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret July 12, 2008 Arrgh kom nu Credde.......................... Igennem hele bilens historie er der folk der har fiflet med dem, så de kunne køre stærkere..... Især de tyske autobahnkonger(AMG, RS og M, samt Porsche) er jo alle kendt for tuningsfirmaer der hiver væsentligt mere ud af dem.... Det kan sgu da ikke være rigtigt at jeg kan trække 790nm ud af den gamle gearkasse til en RS6'er og den nye, med større motor og 20% mere moment std, skal begrænses til 785nm............ Jeg er faktisk skuffet...... Havde egentlig forventet langt mere af Audi! Men 702ps=652hk og det er knapt 10% på en chip......Ikke videre imponerende. Men der kommer sikkert kit til den fra Dahlback eller B&B, samt videreudvikling fra MTM med langt flere hk....... Fis og blålys. Audi og andre designer da ikke biler, så folk skal tune dem. En bil er jo et stort kompromis, med alle de regler og love, som skal overholdes. BMW har også hevet 700 Nm i moment ud af deres M5: http://carscoop.blogspot.com/2008/01/bmw-m5-g-power-hurricane-730-hp-and-340.html Indtil videre har man ikke hørt noget om de Mercedes'er som er tunet til 1000 Nm i moment udover, at de naturligvis kun laver hjulspin :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret July 12, 2008 Arrgh kom nu Credde.......................... Igennem hele bilens historie er der folk der har fiflet med dem, så de kunne køre stærkere..... Især de tyske autobahnkonger(AMG, RS og M, samt Porsche) er jo alle kendt for tuningsfirmaer der hiver væsentligt mere ud af dem.... Det kan sgu da ikke være rigtigt at jeg kan trække 790nm ud af den gamle gearkasse til en RS6'er og den nye, med større motor og 20% mere moment std, skal begrænses til 785nm............ Jeg er faktisk skuffet...... Havde egentlig forventet langt mere af Audi! Men 702ps=652hk og det er knapt 10% på en chip......Ikke videre imponerende. Men der kommer sikkert kit til den fra Dahlback eller B&B, samt videreudvikling fra MTM med langt flere hk....... Jeg mener også at have læst at der lå lidt konkurrence mellem de tyske tuningsfirmaer (RS, M, AMG osv) om hvem der kunne få flest heste, men at man var begyndt at fokusere mindre på det her i 2008 .. Tillykke med den lille ny :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret July 12, 2008 Du lägger bare 250.000 så har du en kasse der kan holde,og så får du også en fin lyd med helt gratis :):) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret July 12, 2008 Kender du en god smed Peter???? Jeg mangler nemlig en til en ombygning..... Skal ha' lavet manifold, flange til turbo og udstødning..... Så ryger der en manuel S8 gearkasse på.....Så er den ved at være som Audi skulle ha' bygget den fra starten.....:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2008 Arrgh kom nu Credde.......................... Igennem hele bilens historie er der folk der har fiflet med dem, så de kunne køre stærkere..... Især de tyske autobahnkonger(AMG, RS og M, samt Porsche) er jo alle kendt for tuningsfirmaer der hiver væsentligt mere ud af dem.... Det kan sgu da ikke være rigtigt at jeg kan trække 790nm ud af den gamle gearkasse til en RS6'er og den nye, med større motor og 20% mere moment std, skal begrænses til 785nm............ Jeg er faktisk skuffet...... Havde egentlig forventet langt mere af Audi! Men 702ps=652hk og det er knapt 10% på en chip......Ikke videre imponerende. Men der kommer sikkert kit til den fra Dahlback eller B&B, samt videreudvikling fra MTM med langt flere hk....... Helt enig, men jeg kan stadig ikke se, at det skal være Audi/MB/BMW/Volvo osv. problem, at deres gearkasser ikke kan holde til +1000 Nm, hvis bilen fra fabrikkens side er designet til 600 Nm. Men det vil bare være fedt for tunerne, hvis de kunne holde til mere enig :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2008 Det skal det heller ikke, men derfor kunne de jo godt bygge noget med god margen.....;) Lidt ligesom AMG og deres 1000nm SL65'ere.....Der har de forstærket gearkasserne fra fabrikken og de er kendt for at kunne håndtere 1300nm+..... Det er næsten det dobbelte af en Audi gearkasse.....:( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2008 Det skal det heller ikke, men derfor kunne de jo godt bygge noget med god margen.....;) Lidt ligesom AMG og deres 1000nm SL65'ere.....Der har de forstærket gearkasserne fra fabrikken og de er kendt for at kunne håndtere 1300nm+..... QUOTE] Hvis den skulle kunne klare 1300 nm så havde de også lavet den med de nm.:) Ang dit manifold er det så noget du skal ha stöbt eller ??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2008 Nej.....Det skal laves i rustfrit stål.... Dog er det nok nærmere lidt tilpasning til de nye turboer....Flange osv....Med mindre at hele manifolden kan flow'es bedre end den er std.....og det skulle vel være muligt.... Og så en komplet udstødning fra turbo og ud...:) Jeg blev sat på striben igår med en halv billængde af en Kleemann E55'er.... Men kunne jeg bruge de sidste 1000 omdr til noget, så havde jeg sat ham af. Så det er bare skide frusterende...... Jeg er igang med at samle en mekker sammen til at tage motoren ud og en smed til at få tingene til at sidde.....Men at få de to ting til at spille sammen er ikke nemt...:( Ang dit manifold er det så noget du skal ha stöbt eller ??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Benzino 10 Anmeld indhold Besvaret July 20, 2008 I det seneste afsnit af Top Gear (fra i søndags) tester de den nye RS6 ... så det er bare at komme igang med at hente det ned' date=' så I kan få stillet Jeres nysgerrighed :-)[/quote'] Hvor ser du Top Gear om søndagen? Jeg har ikke kunne finde hvilken svensk kanal der viser den... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret July 20, 2008 Hvor ser du Top Gear om søndagen? Jeg har ikke kunne finde hvilken svensk kanal der viser den... Det sendes på BBC.. ellers kan http://www.finalgear.com/ bruges.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MRoderick 10 Anmeld indhold Besvaret July 20, 2008 Det sendes på BBC.. ellers kan http://www.finalgear.com/ bruges.. Usenet virker også :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites