DoJo 10 Anmeld indhold Skrevet July 2, 2008 Nogen der ved hvor man kan tage et bad i malmø. Er ved at renovere mit bad Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret July 2, 2008 Nogen der ved hvor man kan tage et bad i malmø. Er ved at renovere mit bad Du kunne prøve at snakke med en af dine naboer.:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
DoJo 10 Anmeld indhold Besvaret July 2, 2008 Du kunne prøve at snakke med en af dine naboer.:) jaee :) men nu vil jeg helst ikke være til besvær Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret July 2, 2008 http://www.malmo.se/sportfritid/idrottsochfritidsanlaggningar/badanlaggningar.4.8d0a1110406e13634800028.html Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret July 2, 2008 Ellers er der vel en vandslange i gården - koldt og opfriskende griner Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
DoJo 10 Anmeld indhold Besvaret July 2, 2008 Ellers er der vel en vandslange i gården - koldt og opfriskende griner haha... tror bare jeg svømmeren bliver min ven :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Scion 10 Anmeld indhold Besvaret July 2, 2008 Visse vasse, luksus dyr... bare drop badet, det er jo en slags beskyttende skal - eller hinde som du får. det er sikkert sundt. Og gratis endda :-D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
don j 10 Anmeld indhold Besvaret July 9, 2008 jeg kom hjem fra roskilde søndag det var da en uge uden bad. vandet ser sjovt ud når man kommer i bad men jeg er ikke blevet syg af det. hehe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites