Jump to content
Marraffay

madrasser

Recommended Posts

Kan det virkelig passe at der er 5 ugers ventetid på en madras? De steder jeg har forhørt mig forløber det desværre således. Skal gerne bruge madrassen hurtigst muligt, så er der nogen der har kendskab til en butik der kan levere hurtigt (og billigt)?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige været i Jysk ved Svågertorp, og de havde da flere billige madrasser til afhentning så det ud til. Men min logiske sans fortæller mig dog på at du allerede har spurgt der, og at jeg nok tager fejl :rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har været i 3 special butikker da jeg skal bruge en speciel madras. Men eftersom der er 6 ugers ventetid skal jeg bare have noget hurtigst muligt indtil da. Hellere det end at sove på gulvet. Men havde faktisk ikke tænkt på IKEA, dog har jeg tænkt på Jysk, dog ikke været der endnu. Men det må jeg se at kigge på snarest.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Øv...i så fall tycker du nog att mitt hem är ohyggligt....80% är IKEA.
Hehe, jeg tror man skal være svensker (eller wannabe-svensker) for at forstå hvad der er så genialt ved IKEA, og hvorfor alle svenskere skal på "skovtur" i IKEA hver weekend = trafik kaos ;) IKEA er godt nok ikke min kop the, men de har dog én enkelt ting jeg handler der, og det er deres udmærkede store hvide bloklys! Så ca to gange om året tager jeg en dyb indånding og begiver mig ind i IKEA helvede, går målrettet (om muligt) mod bloklysene, og derefter direkte til kassen, og så afsted derfra i bilen hurtigst muligt - velvidende at der er et ½ år til denne seance skal gentages a1326.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Helt klart Toft, det hjälper att vara svensk! Ingvar Kamprad (han som startade det 1943) är min och mångas stora hjälte. Meeeen, IKEA finns ju i massor med länder, så det måste ju tyda på många wannabee's runtomkring i världen. Kungen handlar också på IKEA. Så det så! :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Helt klart Toft, det hjälper att vara svensk! Ingvar Kamprad (han som startade det 1943) är min och mångas stora hjälte. Meeeen, IKEA finns ju i massor med länder, så det måste ju tyda på många wannabee's runtomkring i världen.
Der er også mange som handler i Lidl rundt om i verden:)
Kungen handlar också på IKEA. Så det så! :laugh:
Ja, han behöver vel også bloklys:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hmm... IKEA??? Der købte vi ihvertfald to madrasser for et par uger siden' date=' afhentet på tag-selv lageret[/quote'] hiver lige denne frem igen, da jeg vil höre, om der er nogen erfaringer med madrasser fra IKEA? og også gerne topmadrasser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

madras Jeg har selv en Jysk-madras som er so-so, men kan da huske en meget sjov IKEA-reklame fra efteråret. Noget i stil med: Hästens og DUX laver også gode senge Det var ifm. at IKEA havde vundet nogle tests over dem, så det kan vel ikke være helt galt. Mvh Henrik

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hehe, jeg tror man skal være svensker (eller wannabe-svensker) for at forstå hvad der er så genialt ved IKEA, og hvorfor alle svenskere skal på "skovtur" i IKEA hver weekend = trafik kaos ;) IKEA er godt nok ikke min kop the, men de har dog én enkelt ting jeg handler der, og det er deres udmærkede store hvide bloklys! Så ca to gange om året tager jeg en dyb indånding og begiver mig ind i IKEA helvede, går målrettet (om muligt) mod bloklysene, og derefter direkte til kassen, og så afsted derfra i bilen hurtigst muligt - velvidende at der er et ½ år til denne seance skal gentages a1326.gif
enerisparepærer, stikdåser, planter, sterinlys, dyner, puder, madraser, belysning og nogle møbler :rolleyes:... så ved du det toft.. Men nej, forstår heller ikke hyggen i det............ Men det er åbenbart hyggeligt/myssigt at få kaffen og bollen derude søndag formiddag...:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vi har en Sultan Svandal-madras fra IKEA med en Sultan Tuvebo-topmadras - og vi er yderst tilfredse!
Samme her, dog som gæsteseng. Vi har ingen klager, og gæsterne kommer igen og igen og igen og.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Husk der er jo 90 dages sønvgaranti, så hvis madrassen ikke lige lever op til blød/hårdhed kan man finde en anden efter de 90 dage. Og det er sjældent at vi får reklamationer på vores madrasser:) Hilsen en IKEA ansat(Taastrup)
fantastisk service :D Men hvad gør i så med de brugte/slidte madrasser som kommer retur efter små 3 måneder .. :rolleyes: ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites