Marraffay 10 Anmeld indhold Skrevet July 2, 2008 Kan det virkelig passe at der er 5 ugers ventetid på en madras? De steder jeg har forhørt mig forløber det desværre således. Skal gerne bruge madrassen hurtigst muligt, så er der nogen der har kendskab til en butik der kan levere hurtigt (og billigt)? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret July 2, 2008 Hmm... IKEA??? Der købte vi ihvertfald to madrasser for et par uger siden, afhentet på tag-selv lageret Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret July 2, 2008 Jeg har lige været i Jysk ved Svågertorp, og de havde da flere billige madrasser til afhentning så det ud til. Men min logiske sans fortæller mig dog på at du allerede har spurgt der, og at jeg nok tager fejl Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret July 2, 2008 Har været i 3 special butikker da jeg skal bruge en speciel madras. Men eftersom der er 6 ugers ventetid skal jeg bare have noget hurtigst muligt indtil da. Hellere det end at sove på gulvet. Men havde faktisk ikke tænkt på IKEA, dog har jeg tænkt på Jysk, dog ikke været der endnu. Men det må jeg se at kigge på snarest. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret July 2, 2008 Ilva har også madrasser Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret July 2, 2008 Takker for jeres svar, regnede bare ikke med at IKEA og ILVA har sådanne ting. Men hvis de har korv og mos og legeplads til børnene så burde jeg også vide de solgte madrasser. Jeg kigger snarest på det! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret July 3, 2008 Finns det nånting som IKEA inte har? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret July 3, 2008 Finns det nånting som IKEA inte har? Pæne møbler! :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret July 3, 2008 Øv...i så fall tycker du nog att mitt hem är ohyggligt....80% är IKEA. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret July 3, 2008 Øv...i så fall tycker du nog att mitt hem är ohyggligt....80% är IKEA.Hehe, jeg tror man skal være svensker (eller wannabe-svensker) for at forstå hvad der er så genialt ved IKEA, og hvorfor alle svenskere skal på "skovtur" i IKEA hver weekend = trafik kaos ;) IKEA er godt nok ikke min kop the, men de har dog én enkelt ting jeg handler der, og det er deres udmærkede store hvide bloklys! Så ca to gange om året tager jeg en dyb indånding og begiver mig ind i IKEA helvede, går målrettet (om muligt) mod bloklysene, og derefter direkte til kassen, og så afsted derfra i bilen hurtigst muligt - velvidende at der er et ½ år til denne seance skal gentages Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret July 3, 2008 Helt klart Toft, det hjälper att vara svensk! Ingvar Kamprad (han som startade det 1943) är min och mångas stora hjälte. Meeeen, IKEA finns ju i massor med länder, så det måste ju tyda på många wannabee's runtomkring i världen. Kungen handlar också på IKEA. Så det så! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret July 3, 2008 Helt klart Toft, det hjälper att vara svensk! Ingvar Kamprad (han som startade det 1943) är min och mångas stora hjälte. Meeeen, IKEA finns ju i massor med länder, så det måste ju tyda på många wannabee's runtomkring i världen.Der er også mange som handler i Lidl rundt om i verden:) Kungen handlar också på IKEA. Så det så! Ja, han behöver vel også bloklys:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hpn 10 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2009 Hmm... IKEA??? Der købte vi ihvertfald to madrasser for et par uger siden' date=' afhentet på tag-selv lageret[/quote'] hiver lige denne frem igen, da jeg vil höre, om der er nogen erfaringer med madrasser fra IKEA? og også gerne topmadrasser. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
henke 10 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2009 madras Jeg har selv en Jysk-madras som er so-so, men kan da huske en meget sjov IKEA-reklame fra efteråret. Noget i stil med: Hästens og DUX laver også gode senge Det var ifm. at IKEA havde vundet nogle tests over dem, så det kan vel ikke være helt galt. Mvh Henrik Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2009 www.taenk.dk/mag_pdf_show.php?cid=6350 Sultan madressen er ihvertfald fra ikea..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2009 Hehe, jeg tror man skal være svensker (eller wannabe-svensker) for at forstå hvad der er så genialt ved IKEA, og hvorfor alle svenskere skal på "skovtur" i IKEA hver weekend = trafik kaos ;) IKEA er godt nok ikke min kop the, men de har dog én enkelt ting jeg handler der, og det er deres udmærkede store hvide bloklys! Så ca to gange om året tager jeg en dyb indånding og begiver mig ind i IKEA helvede, går målrettet (om muligt) mod bloklysene, og derefter direkte til kassen, og så afsted derfra i bilen hurtigst muligt - velvidende at der er et ½ år til denne seance skal gentages enerisparepærer, stikdåser, planter, sterinlys, dyner, puder, madraser, belysning og nogle møbler ... så ved du det toft.. Men nej, forstår heller ikke hyggen i det............ Men det er åbenbart hyggeligt/myssigt at få kaffen og bollen derude søndag formiddag...:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2009 Jag har en säng med IKEA madrass (sultan) som är 20 år nu och den är fortfarande fin. Våra danska madrasser (Drømmeland) är däremot inte helt ok efter 8 år. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Missarhh 10 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2009 hiver lige denne frem igen, da jeg vil höre, om der er nogen erfaringer med madrasser fra IKEA? og også gerne topmadrasser. Vi har en Sultan Svandal-madras fra IKEA med en Sultan Tuvebo-topmadras - og vi er yderst tilfredse! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sune 10 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2009 Vi har en Sultan Svandal-madras fra IKEA med en Sultan Tuvebo-topmadras - og vi er yderst tilfredse! Samme her, dog som gæsteseng. Vi har ingen klager, og gæsterne kommer igen og igen og igen og..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2009 Jeg har nogle boxmadrasser fra IKEA, som er henved 18 år gamle. De er fantastiske stadig! Husk på, at IKEA giver 25 års garanti på deres madrasser - det finder du ikke andre steder! :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
LADYMARION 10 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2009 Søvngaranti Husk der er jo 90 dages sønvgaranti, så hvis madrassen ikke lige lever op til blød/hårdhed kan man finde en anden efter de 90 dage. Og det er sjældent at vi får reklamationer på vores madrasser:) Hilsen en IKEA ansat(Taastrup) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2009 Husk der er jo 90 dages sønvgaranti, så hvis madrassen ikke lige lever op til blød/hårdhed kan man finde en anden efter de 90 dage. Og det er sjældent at vi får reklamationer på vores madrasser:) Hilsen en IKEA ansat(Taastrup) fantastisk service :D Men hvad gør i så med de brugte/slidte madrasser som kommer retur efter små 3 måneder .. ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tReaX 10 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2009 fantastisk service :D Men hvad gør i så med de brugte/slidte madrasser som kommer retur efter små 3 måneder .. ? Rodebutikken, eller også ryger de ud... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
LADYMARION 10 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2009 Rodebutikken' date=' eller også ryger de ud...[/quote'] De bliver solgt i rodebutikken ja:) Til en formidabbel pris Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites