Gio 23 Anmeld indhold Skrevet July 1, 2008 Account Suspended The account owner has been informed regarding this - in case of questions kindly open a support ticket via the control panel. Best regards, Your Servage.net team Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
DarkAdMiN 10 Anmeld indhold Besvaret July 1, 2008 Endelig... efter 25 gange reloading af siden, kommer man igennem... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret July 2, 2008 Ja, jeg er bange for at det var det program jeg prøvede at kopiere databasen med der gik lidt amok og gav serveren sved på panden. Den slags kan man ikke lide hos Servage. Det positive er at det faktisk lykkedes mig i nedetiden at flytte databasen til en mere stabil server. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dabp 10 Anmeld indhold Besvaret July 2, 2008 Hehe, jeg tænkte bare at der var en der havde glemt at betale regningen :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thyper 10 Anmeld indhold Besvaret July 2, 2008 Det samme tænkte jeg. Nu fik vik da set at der bruges servage.net. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret July 2, 2008 Det samme tænkte jeg. Nu fik vik da set at der bruges servage.net. Ja, desværre. Det fik ikke løst problemet med databasen besværre Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites