Jump to content
Sune

Tour-manager

Recommended Posts

Så er det rædselsfulde EM managerspil heldigvis en saga blot, og vi taler herefter ikke mere om hvem der var så svineheldig at vinde! Nu gælder det viden om astmamedicin, syntetisk testosteron, EPO, blod- og gendoping mv. kort sagt Tourmanager Prisen for at deltage hos dr.dk er 'pose koste gratis' og det tilbud er jo ikke til at stå for. Og i modsætning til TV2/Danskespil så fungerer dette rent faktisk. Jeg har oprettet en sunddebat liga på dr.dk med følgende oplysninger Liganavn; sunddebat Password; sunddebat

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

ok. cykling har jeg heller ikke en skid forstand på. Men mere end fodbold. Så nu har jeg tilmeldt et hold. Har dog lige et ? til ligaen. Når man vælger ryttere. Så kan man også vælge værdi som er opgivet i m? Hvad går det ud på? Mit holdmål er IKKE at komme sidst i ligaen :D Kom lige til at oprette 2 hold. Det ene er 100% random valgt og skifter ikke ryttere gennem hele touren. Så ser vi hvem der klarer sig bedst :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ok. cykling har jeg heller ikke en skid forstand på. Men mere end fodbold. Så nu har jeg tilmeldt et hold.
Samme her, og det allerbedste er at i cykling har jeg ingen følelser indblandet, så det foregår lidt mere 'koldt' end fodbold.
Har dog lige et ? til ligaen. Når man vælger ryttere. Så kan man også vælge værdi som er opgivet i m? Hvad går det ud på?
Feltet 'vælg værdi' bruges når du skal finde ryttere. Eks. du har 3 mio. tilbage og mangler en rytter, så sætter du den bare til under 3 mio, og så er det kun ryttere til under 3 mio. du ser på listen.
Mit holdmål er IKKE at komme sidst i ligaen :D
IKKE at komme sidst....... jeg må være ærlig at indrømme at det er ikke helt det jeg går efter, uanset hvad jeg spiller. Det er nok derfor jeg har ry for at være en dårlig taber :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hov hov det havde intet med held at gøre:laugh: Men springer nu lige epo touren over, kender desværre ikke de forskillige holds læger, uden den viden har man jo ikke chance:scared:

Så er det rædselsfulde EM managerspil heldigvis en saga blot, og vi taler herefter ikke mere om hvem der var så svineheldig at vinde!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hov hov det havde intet med held at gøre:laugh: Men springer nu lige epo touren over, kender desværre ikke de forskillige holds læger, uden den viden har man jo ikke chance:scared:
Så lav et 100% random hold ligesom mit :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har det desværre ligesom Sune, hvis jeg er med i noget spil, så er jeg med for at vinde, så enten skal jeg til at læse lidt omkring de læger der, være sur hele sommeren over mit skod hold, eller bare ikke oprette et:rolleyes: Iøvrigt hvor meget plus giver det hvis ens rytter bliver taget i en doping kontrol:confused:

Så lav et 100% random hold ligesom mit :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror ikke på tv2, jeg tror på mit prolog hold, har fået overtalt lancaster og posthuma til at køre med mig nu også. Men ellers synes jeg ikke det er mange penge man har at snolde for, det er ikke just noget drømmehold man kan sætte :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er jeg den eneste der har fået slettet mine hold? Jeg har også lagt mærke til at der lige pludselig er 39xxx pladser tilbage i spillet. For et par dage siden var det kun 22xxx.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites