Jump to content
claussmits

Ny i Helsingborg

Recommended Posts

Hej Vil lige hilse på de danskere der skulle bo i Helsingborg. Min svenske kæreste og jeg har netop købt en lejlighed i centrum af helsingborg og flytter dertil på søndag. :-) Rigtig spændende, men kender ikke rigtig nogle. Og ville derfor høre om der findes nogle faste arrangementer for danskere i Helsingborg? -Claus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Og ville derfor høre om der findes nogle faste arrangementer for danskere i Helsingborg?
Velkommen til, Claus & Kæreste. :) Helsingborg og arrangementer...*hmm*...oftest er det hernede i det sydlige der sker ting og sager. Af uransagelige årsager, så har Helsingborg-boerne det med at gemme sig en del. (*tager hjelm på og dukker mig...og smiler af reaktionen på provokationen* :D) Men i skal være super-velkomne hernede, når der løber noget af stablen - det er jeg sikker på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Velkommen til, Claus & Kæreste. :) Helsingborg og arrangementer...*hmm*...oftest er det hernede i det sydlige der sker ting og sager. Af uransagelige årsager, så har Helsingborg-boerne det med at gemme sig en del. (*tager hjelm på og dukker mig...og smiler af reaktionen på provokationen* :D) Men i skal være super-velkomne hernede, når der løber noget af stablen - det er jeg sikker på.
Tror du ikke det har noget at gøre med at der er en del flere danskere i Malmö ? Eller måske er i bare bedre til at arrangere :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til Claus + kæreste :) Jeg bor selv i Helsingborg med min svenske kæreste :) Men det kunne være at vi skulle se om vi ikke kunne få stablet et Helsingborg kaffe møde på benene i nær fremtid, f.eks mødes på Waynes? Hvad siger I andre der gemmer sig i Helsingborg :rolleyes: /Brian

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe så skal i være hurtige - fra midten af juli bliver jeg nok en del af Malmø-mafien hehe. Men velkommen til, det er en dejlig hyggelig by :-) Men ja, det meste sker nok i Malmø, de er gale dernede griner.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tjo jeg bor jo også i helsingborg, men ja jeg tror nu også det er fordi der er langt flere danskere i malmø. jeg bor på siöcronagatan i söder. Men det kunne da sikkert være sjovt nok at mødes, hvor er det Waynes ligger? her bor jeg: http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&geocode=&q=Si%C3%B6cronagatan+1,+25244+Helsingborg,+Sweden&sll=37.0625,-95.677068&sspn=42.089199,91.054688&ie=UTF8&z=16&iwloc=addr i øvrigt...velkommen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites