claussmits 10 Anmeld indhold Skrevet June 29, 2008 Hej Vil lige hilse på de danskere der skulle bo i Helsingborg. Min svenske kæreste og jeg har netop købt en lejlighed i centrum af helsingborg og flytter dertil på søndag. :-) Rigtig spændende, men kender ikke rigtig nogle. Og ville derfor høre om der findes nogle faste arrangementer for danskere i Helsingborg? -Claus Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 29, 2008 Og ville derfor høre om der findes nogle faste arrangementer for danskere i Helsingborg?Velkommen til, Claus & Kæreste. :) Helsingborg og arrangementer...*hmm*...oftest er det hernede i det sydlige der sker ting og sager. Af uransagelige årsager, så har Helsingborg-boerne det med at gemme sig en del. (*tager hjelm på og dukker mig...og smiler af reaktionen på provokationen* :D) Men i skal være super-velkomne hernede, når der løber noget af stablen - det er jeg sikker på. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret June 29, 2008 Velkommen til, Claus & Kæreste. :) Helsingborg og arrangementer...*hmm*...oftest er det hernede i det sydlige der sker ting og sager. Af uransagelige årsager, så har Helsingborg-boerne det med at gemme sig en del. (*tager hjelm på og dukker mig...og smiler af reaktionen på provokationen* :D) Men i skal være super-velkomne hernede, når der løber noget af stablen - det er jeg sikker på. Tror du ikke det har noget at gøre med at der er en del flere danskere i Malmö ? Eller måske er i bare bedre til at arrangere Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hippy81 10 Anmeld indhold Besvaret June 29, 2008 Velkommen til Claus + kæreste :) Jeg bor selv i Helsingborg med min svenske kæreste :) Men det kunne være at vi skulle se om vi ikke kunne få stablet et Helsingborg kaffe møde på benene i nær fremtid, f.eks mødes på Waynes? Hvad siger I andre der gemmer sig i Helsingborg /Brian Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret June 30, 2008 Hehe så skal i være hurtige - fra midten af juli bliver jeg nok en del af Malmø-mafien hehe. Men velkommen til, det er en dejlig hyggelig by :-) Men ja, det meste sker nok i Malmø, de er gale dernede griner. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Scion 10 Anmeld indhold Besvaret June 30, 2008 Tjo jeg bor jo også i helsingborg, men ja jeg tror nu også det er fordi der er langt flere danskere i malmø. jeg bor på siöcronagatan i söder. Men det kunne da sikkert være sjovt nok at mødes, hvor er det Waynes ligger? her bor jeg: http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&geocode=&q=Si%C3%B6cronagatan+1,+25244+Helsingborg,+Sweden&sll=37.0625,-95.677068&sspn=42.089199,91.054688&ie=UTF8&z=16&iwloc=addr i øvrigt...velkommen :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hippy81 10 Anmeld indhold Besvaret June 30, 2008 Hej Scion, Wayne´s ligger her: http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&geocode=&q=Stortorget+8,Helsingborg&sll=56.046754,12.694319&sspn=0.010714,0.03253&ie=UTF8&z=16&iwloc=cent /Brian Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Scion 10 Anmeld indhold Besvaret June 30, 2008 Hej Scion, Wayne´s ligger her: http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&geocode=&q=Stortorget+8,Helsingborg&sll=56.046754,12.694319&sspn=0.010714,0.03253&ie=UTF8&z=16&iwloc=cent /Brian Stortorget...mnja ok, det burde jeg vel kunne finde :) Hvornår? :) /Martin Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret June 30, 2008 Jeg er frisk nok, så længe det ikke rammer min flytning som forhåbentlig starter mellem 15-30 juli (ja altså ikke alle dagene, men nogle af dem når jeg får nøglerne hehe) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
leon 0 Anmeld indhold Besvaret June 30, 2008 Vi er jo bare bedre til at få svenske venner, jeg har da fået en hel flok.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claussmits 10 Anmeld indhold Besvaret June 30, 2008 Hej Alle Det lyder meget godt med en kop kaffe. :-) Men tror nu at vi først skal have overstået vores flytning her i juli. Men når vi er kommet godt på plads kunne det være hyggeligt at sige hej til nogle danskere i Helsingborg. -Claus Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Scion 10 Anmeld indhold Besvaret July 2, 2008 så sig til når det er :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites