lindholm 10 Anmeld indhold Skrevet June 29, 2008 Hej. Så faldt tingene endelig på plads, og min kæreste og jeg selv glæder os nu over at vi i den kommende weekend flytter ind i Vagnmakarebyn :-) Vi kommer fra en lejlighed i Valby, og glæder os utrolig meget til at komme "hinsidans". Alt er nu næsten klart, dog skal jeg have bestilt noget internet. Jeg har læst diverse tråde her i foraet omkring diverse udbydere. Umiddelbart lader det til at Tele2 har nogle gode priser. Dog ser jeg at pris/hastighed svinger meget afhængig af om man skal have internet via telejacket, TV-uttaget, stadsnät eller datauttaget. Hvis man har mulighed for at få internet via datauttaget tilbyder de helt op mod 100 mbit til rigtig billige penge. Men hvad er det for et udtaget? Er der nogen der ved om det er standard med et sådant udtag i det kvarter eller skal man have noget igennem telejacket og dermed oprette svensk fastnetnummer (hvilket vi helst er fri for)? Jeg håber der er nogen der har tid til at dele lidt ud af deres erfaringer. På forhånd tak for hjælpen. Mvh Peter Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mrsgenc 10 Anmeld indhold Besvaret June 29, 2008 Hejsa Er selv lige flyttet til her for en måned siden, og jeg ville tage Telia, - super priser og der er telia digital tv med..Er det noget der er tilknyttet Jeres forening / lejl?? Velkommen til.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret June 29, 2008 Hejsa ... jeg ville tage Telia, - super priser og der er telia digital tv med... Telia det ville jeg også vælge, man tror de tager pis på en hver gang man får regningen. :p Velkommen til Lindholm herfra også. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Junkeren 10 Anmeld indhold Besvaret July 2, 2008 Vær opmærksom på at du garanteret ikke kan bestille før du har et svensk personnummer. Og velkommen til Annestad! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lindholm 10 Anmeld indhold Besvaret July 2, 2008 Tak tak :-) Vi har netop lukket de sidste flyttekasser, så nu venter vi bare på det bliver lørdag ;-) Der er tilsyneladende ikke rigtig noget i forvejen i lejligheden, så jeg tror jeg vil kigge på Telia. Tak for svarene. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lindholm 10 Anmeld indhold Besvaret July 2, 2008 Hvordan er det i øvrigt med Telia. Kan man få net+tv der uden også at skulle have fastnettelefon? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret July 3, 2008 Hvordan er det i øvrigt med Telia. Kan man få net+tv der uden også at skulle have fastnettelefon?Nej :thumbdown Det er til at brække sig over, men det kan simpelthen ikke lade sig gøre i Telia's verden... Tænk på alle de penge Telia ville gå glip af, hvis de leverede internet til folk UDEN at folk betalte en merpris på 99 sek for et komplet ligegyldigt oldtids-fastnettelefon abonnement Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mrsgenc 10 Anmeld indhold Besvaret July 3, 2008 Vi har ingen fastnet - men har tv og internet?? Men rigtigt med personnummeret - du kan ingenting uden det... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lindholm 10 Anmeld indhold Besvaret July 3, 2008 Mrsgenc --> Har I telia? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
TDC 10 Anmeld indhold Besvaret July 3, 2008 Da vi flyttede ind i Skomakarebyn var der Telia Fiber hul i væggen og man skulle bruge et person nummer til at aktiverer det online. Men da jeg gik ned i Telia butikken i Moblila aktiverede de det bare ved at bruge mit danske CPR og så nogen XXXX'er istedet for de manglede numre. Så det lyder lidt som at det kommer meget an på hvem hos Telia man får fat i. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret July 3, 2008 Så det lyder lidt som at det kommer meget an på hvem hos Telia man får fat i. Njah, jeg må lige korrigere mig selv, for det ser ud som om at Telia har ændret sig (har lige tjekket deres website), således at man nu godt kan få bredbånd hos Telia, uden at man samtidig SKAL have en fastnetforbindelse. Det manglede da også bare... Desværre kunne det ikke lade sig gøre i september måned 2007 da vi skulle have bredbånd+TV, så nu har vi fastnettelefon og ringer for ca 3 sek/måned + naboen ringer til os en gang om ugen - sejt abonnement :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mrsgenc 10 Anmeld indhold Besvaret July 3, 2008 Lindholm; ja det har vi:) ved godt det lyder lidt mærkeigt, sådan en reaktion fik jeg også fra telia kundeservice..men vi har bare internet og tv fra telia, - det lå i pakker da vi flyttede ind i lejligheden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites