larsk 14 Anmeld indhold Skrevet June 28, 2008 Jeg har på det sidste fået en database error side af og til. Lige før blev jeg endda logget af, da siden kom op igen ? Er det databasen, der er presset, eller er det knyttet til mit login Update: Kan se at der næsten ikke er nogle brugere logget ind, så alle er nok blevet smidt af. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret June 28, 2008 Jeg har på det sidste fået en database error side af og til. Lige før blev jeg endda logget af, da siden kom op igen ? Er det databasen, der er presset, eller er det knyttet til mit login Update: Kan se at der næsten ikke er nogle brugere logget ind, så alle er nok blevet smidt af. Den server som databasen ligger på er extremt ustabil og af samme grund kan den ikke flyttes. Det er en ond cirkel. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret June 28, 2008 Føj, hvor surt. De mængder af gylden information, som er gemt der, må nødigt gå tabt. Jeg har brugt søgningen flittigt gennem tiden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret June 29, 2008 Det går frem ad. Nu er der kun en tabel (den største) tilbage som jeg ikke har kunne synkronisere/kopiere. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 29, 2008 Det går frem ad. Nu er der kun en tabel (den største) tilbage som jeg ikke har kunne synkronisere/kopiere.Sikkert fordi den er i brug. Prøv at off-line' debatten en sen nattetime, imens du prøver. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret June 29, 2008 Sikkert fordi den er i brug. Prøv at off-line' debatten en sen nattetime' date=' imens du prøver.[/quote'] Har prøvet dette. Det var derfor at debatten var lukket tirsdag aften. Selve opdateringen var hurtigt overstået. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
zabel 10 Anmeld indhold Besvaret June 30, 2008 Har du prøvet Jeg går ud fra at du allerede har en anden DB server. Kan du så ikke 1) Oprette en tabel magen til den du vil kopiere, på den nye server. 2) Kopiere alt, lad os sige fra i går kl 00:00:00 over på den nye DB. 3) Lave en php side der kopierer eksempelvis 100 rækker ved page load og indsætter dem i den nye tabel 4) Kalder denne side hvert 10 sekund vha en (windows) service. 5) Når alt er kopieret om f.eks 10 dage, skifte over til den nye DB/Tabel. Dette burde vel ikke overbelaste DB!? Kan du ikke få fat i DB filen fra hosting firmaet? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret July 1, 2008 Jeg går ud fra at du allerede har en anden DB server. Kan du så ikke 1) Oprette en tabel magen til den du vil kopiere, på den nye server. 2) Kopiere alt, lad os sige fra i går kl 00:00:00 over på den nye DB. 3) Lave en php side der kopierer eksempelvis 100 rækker ved page load og indsætter dem i den nye tabel 4) Kalder denne side hvert 10 sekund vha en (windows) service. 5) Når alt er kopieret om f.eks 10 dage, skifte over til den nye DB/Tabel. Dette burde vel ikke overbelaste DB!? Kan du ikke få fat i DB filen fra hosting firmaet? Jeg synes ikke det lyder specielt præcist ? Jeg er kommet langt med syncroniseringen af de 2 database så det skal nok lykkedes. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret August 3, 2008 Jeg græmmes... Jeg er kommet langt med syncroniseringen af de 2 database så det skal nok lykkedes. Kæft, hvor kører det ringe pt. - ingen bedring forude?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2008 Kæft' date=' hvor kører det ringe pt. - ingen bedring forude??[/quote']Jeg oplever også databasefejlene oftere og oftere. Steen, har du noget nyt om sagen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2008 Net junkies..... Det kører som det kører.........:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2008 *puuh* Jeg skal da love for at databasen er forkølet i dag! Siden mit forrige indlæg, så har jeg vel fået database-fejl en 8-10 gange. Sidste gang gik der over 30 min før der var hul igennem igen. Steen...er du ved at kyle hele l***** ud ad vinduet? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret August 3, 2008 Jeg skal da love for at databasen er forkølet i dag! Også idag - det har været galt hele week-end'en Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2008 Jeg oplever også databasefejlene oftere og oftere. Steen' date=' har du noget nyt om sagen?[/quote'] Nope. Servage mener ikke der er noget galt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2008 Nope. Servage mener ikke der er noget galt.Ok...og hvad sker der så(!)? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2008 Ok...og hvad sker der så(!)? Jeg har ikke nogen gode ideer. Har du ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2008 Jeg har ikke nogen gode ideer. Har du ?Lykkedes det dig at kunne eksportere databasen? I så fald synes jeg bestemt det er tid til at få skidtet flyttet. Kan jo ikke være rigtigt, at alle de "billige" webhoteller stinker :o:rolleyes: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2008 Lykkedes det dig at kunne eksportere databasen? I så fald synes jeg bestemt det er tid til at få skidtet flyttet. Kan jo ikke være rigtigt, at alle de "billige" webhoteller stinker :o:rolleyes: Flyttet hvorhen ? Der er jo intet der virker. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret August 4, 2008 har fundet fejlen til jeres net problemer. i har sat serven midt i et bjerg = ikke noget signal :new: http://geotool.servehttp.com/?ip=77.232.78.193&host=www.sunddebat.com:rolleye: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret August 4, 2008 har fundet fejlen til jeres net problemer. i har sat serven midt i et bjerg = ikke noget signal :new: http://geotool.servehttp.com/?ip=77.232.78.193&host=www.sunddebat.com:rolleye: Får hele tiden 'account suspended' nu? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sali1987 10 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2008 Får hele tiden 'account suspended' nu? Jeps.. men det er sgu "Servage" som laver ged i den... Skift host Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2008 Jeg har en 100mbit jeg bare kan smide en server på hvis det er.... Keine probleme..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2008 Jeg har en 100mbit jeg bare kan smide en server på hvis det er.... Keine probleme..... Jeg assisterer også gerne hvis der skulle være behov for M$ server skills :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites