Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 28, 2008 Det er fint nook at være uenige og skabe en debat, men personangreb (om det så er på Ulmus eller Buddha (og sikkert snart på mig også)) hører ingen steder hjemme.... Kan vi ikke blive fri for dette herinde ?At blive fri for det, ville kræve en modereret debat, hvor indlæg skulle godkendes før de kunne postes - og det har vi hverken tid eller lyst til at indføre. Jeg må opfordre folk til at bruge Ignore-funktionen, når brugere som Istdj dukker op. Derved ser man ikke hans/hendes/den's/det's indlæg. Klik på en brugers navn i vedkommendes indlæg, og vælg "Se offentlig profil". Derinde kan man gøre følgende: Til sidst må jeg også lige huske folk på: Don't feed the Troll! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 28, 2008 Indlæg flyttet For at frigøre Peter K´s tråd i "Vrksomhedsejere" for unødigt flaf, så har jeg flyttet alle relevante indlæg til en ny tråd. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sune 10 Anmeld indhold Besvaret June 28, 2008 Dette læser jeg som Buddha har forladt debatten...... Nu igen.... hvad skal hans nye navn så være når han bliver træt af at spamme broens forum og vender tilbage hertil? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sune 10 Anmeld indhold Besvaret June 28, 2008 Gio, jeg er enig med de andre, smid stodderen ud han/hun bidrager ikke med noget som helst. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret June 28, 2008 Det er da utroligt! Igen siger billeder det bedre end ord! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
PSAUSA 10 Anmeld indhold Besvaret June 28, 2008 Gio' date=' jeg er enig med de andre, smid stodderen ud han/hun bidrager ikke med noget som helst.[/quote'] Ja det er det en rigtig flok hæderes folk! Der er træt a af blive svinet til af en eller flere personer, eller læse om alle andre bliver svinet til! det kan jeg også godt tilmelde forstå! MEN skulle vi/I så ikke lige vaske vores egne hænder inden vi selv sætter Budda og andre i gabestokken, for at selv svinde ham/dem til! Jeg sys snart det er alle der er med til at svine hinanden til! Være nu lidt glad og posetiv sommeren er snart over os! :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret June 28, 2008 MEN skulle vi/I så ikke lige vaske vores egne hænder inden vi selv sætter Budda og andre i gabestokken, for at selv svinde ham/dem til! Dette er jeg enig i, men som jeg også tidligere har skrevet, så er dette ofte noget som gøres i vrede eller irritation.... Vedkomne som her svinder både Ulmus og Buddha til, har indtil videre ikke bidraget med andet end.... at svine folk til... Prøv at find vedkomnes indlæg og så læs dem igennem. Ikke et eneste indlæg beriger mig med noget som helst konstruktivtsom jeg kan bruge til noget. Det gør I andre heldigvis stadig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret June 29, 2008 Ganske som jeg vidste allerede. Du ved det ikke. Derfor skulle du lade være med at blande dig. Det er muligt jeg er nytilkommet på dette forum' date=' men jeg kan lære dig meget. Jeg har læst mange af dine indlæg. du bidrager desværre ikke med noget. Der er ingen af dine indlæg der bare har et ord der kan anses for rådgivende. Du burde fise af snarest muligt. Du kan jo ikke engang sproget, du har ingen svenske venner, du bor ved motorvejen. Hvad kan du bidrage med?[/quote'] MOD TÅBER KÆMPER SELV GUDERNE FORGÆVES! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Markowitch 12 Anmeld indhold Besvaret June 29, 2008 Du kan jo ikke engang sproget' date=' du har ingen svenske venner, du bor ved motorvejen. Hvad kan du bidrage med?[/quote'] Av, nu får du hele Annested på nakken :D. Og hvis vi dropper den med motorvejen, så rammer du profilen på en typisk dansker i Malmø med temmelig stor nøjagtighed :D EDIT: På ham, mand! Lad os sparke denne Istdj og hans dumme Ip-nummer af helvede til. Viva la evolución Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret June 29, 2008 Måske skal vi bare begynde at bruge kort-systemet (infractions) med advarsler. Jeg synes der begynder at komme lidt unødige svinere. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MRoderick 10 Anmeld indhold Besvaret June 29, 2008 Måske skal vi bare begynde at bruge kort-systemet (infractions) med advarsler. Jeg synes der begynder at komme lidt unødige svinere. Eller også skal man bare forklare med store bogstaver øverst på sitet, at man ikke kan vinde en internet-debat, allerhøjest deltage i den? Det ville være ærgeligt at skulle pålægge mere administrativt arbejde for administrator og moderators, som sikkert har mere muntre ting at bruge sin fritid på. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Markowitch 12 Anmeld indhold Besvaret June 29, 2008 Måske skal vi bare begynde at bruge kort-systemet (infractions) med advarsler. Jeg synes der begynder at komme lidt unødige svinere. Man kunne jo prøve og se hvordan det går med infractions. Jeg har ikke selv erfaring med det, men måske er der lidt webmaster debat på vbulletin.org? Jeg er dog ikke helt færdig med Istdj, for han er nemlig offer for en god gang politisk korrekthed. Se selv med her: Du kan jo ikke engang sproget' date=' [b']du har ingen svenske venner, du bor ved motorvejen. Hvad kan du bidrage med? Ja, den med integration har man hørt før. Det er korrekt og det eneste rigtige at integrere sig, synes at være den brede opfattelse og kronbeviset på en vellykket integration er at man har fået en svensk ven . Så kan man smutte på fisketur med Alfons Åberg og være politisk korrekt. Svenske venner er fint, men når det bliver et mål, der skal fremhæves som Istdj, gør det i sin bredside mod Ulmus, så krydses grænsen til det grinagtige. :D. Om man har noget at bidrage med, styres åbenbart af eksotiske og overraskende variabler, såsom boligens afstand til nærmeste motorvej. Totalt tosset Istdj - Bor du for tæt på motorvejen er det åbenbart ikke godt for din bidragsevne. Thi, dit intellekt har sikkert taget skade af alt trafikstøjen . Eller måske menes der, at mere formuene folk flytter andet steds hen. Det har jo siden tidernes morgen været antaget af småtskårne folk, at den velbjærgedes ord skulle veje tungere - en reminisens af et gammet feudalt system, som ikke er sådan at ryste af sig. Derfor er Istdj = "sur gammel prut" der har sit helt eget formørkede syn på den gode sunddebatsdebatør. :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret June 29, 2008 Jeg hygger mig nu med brugere som Buddha/Brian og ham den mystiske ISTDJ - hvis i ligger mærke til deres post, så er det jo næsten i 9 ud af 10 tilfælde(talemåde, ikke en direkte statistisk måling) de udtaler sig om ting de ikke har forstand på. Men de snakker som om de ved det hele. En sjælden gang, når man keder sig - og har 10 min i overskud - er det ganske underholdende at smide en post, som viser alle andre hvor uintelligente de 2 personer i virkeligheden er. Og som andre siger dont feed the troll - men nu ligger det jo i et menneskes natur at forsvare sig, når det bliver angrebet - verbalt eller fysisk. Så den er lidt svær nogle gange at lade ligge. Mest humoristisk er Buddhas anderledes syn på moral/lov og orden - det er næsten lige gyldigt hvad der diskuteres, så er han i modsatte lejr. Det er selvfølgelig for at skabe en debat/slagsmål. Tvivler stærkt på den person er sådan i sin kernevold - med sådan et syn på tingene i virkeligheden, så tror jeg på man havner i spjældet før eller siden for noget slemt. Tror bare ikke på det er andet end et skjalkeskjul for at være intressant. Og ham istdj udtaler sig yndet om revision og selskabsstruktur, og økonomi mv. - og hvis man ser lidt nærmere på det, så aner personen ikke det fjerneste om det. Men for dem der sidder med blå øjne, så lyder det jo sandt. Personens viden begrænser sig til det der læses i en "avis" ala BT og EB - ikke på fagligt nivau. Ikke engang tæt på. Nu er det ikke et direkte angreb mod de 2 personer, men de er altså 2 stjerne gode eksempler på, at man skal tage alt herinde med et grand salt. Men det er trist at personer, ønsker at ødelægge en debat med usaglige angreb og rene provokationer. Så mangler man altså noget indhold i sit liv. Men det er så min private mening. Det er alt for tit at indlæg herinde, skydes i sænk med provokationer, tilsvininger, rygter og alt muligt andet stads. Syns generelt tonen er meget barsk, og folk reagerer kraftigt, fordi sådan vil man ikke tale til hinanden ude i det virkelige liv. Men herinde, er der ikke konsekvenser af ens handlinger.......andet end deres brugerkonto og/eller ip kan spæres. Jeg har selv været ude for et verbalt angreb eller 2 - håndterede det sq ikke smart den første gang, svarede igen på samme tone. Vupti kampen var igang...... Men man blir jo klogere og ældre.....ændre mønster. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret June 30, 2008 hmmm mørkemænd Der er en bestemt mennesketype, som rødmer og stammer, hvis de skal sige noget i en forsamling. Mennesker, som aldrig tager ordet til en konfirmation, selvom det kun er de nærmeste 20-30 mennesker, der er forsamlet om bordet. Men hjemme bag computerskærmen går det løs. Dér er de suveræne. I sikkerhed i nattemørket oplever de suset. De er pludselig omdrejningspunktet i diverse debatfora med måske op til 200.000 "tilskuere" Lange, indikerede artikler om diverse flyver i en lind strøm ud i cyberspace på alle tider af døgnet fra disse verdensmestres pc´er. Der surfes på diverse websites, der rases, og der gives afløb for det indstængte. Små, bange mennesker, lyder psykologernes dom. Folk, der ikke tør stå frem i det virkelige liv, og derfor kun mærker sig sig helt i cyberspace - bag den barrikaderede entrédør. Frygt og angst er følelser, som ikke giver benefit. Næh - så er vrede langt mere legitimt og maskulint ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret June 30, 2008 Er den ikke lidt let købt ? Lidt ala computernørder kun drikker cola, spiser chips og iøvrigt er overvægtige, blege mennesker.... Sådan ser hele virkeligheden vist ikke ud. Ihvertfald ikke i det firma hvor jeg arbejder. Der er en bestemt mennesketype, som rødmer og stammer, hvis de skal sige noget i en forsamling. Mennesker, som aldrig tager ordet til en konfirmation, selvom det kun er de nærmeste 20-30 mennesker, der er forsamlet om bordet. Men hjemme bag computerskærmen går det løs. Dér er de suveræne. I sikkerhed i nattemørket oplever de suset. De er pludselig omdrejningspunktet i diverse debatfora med måske op til 200.000 "tilskuere" Lange, indikerede artikler om diverse flyver i en lind strøm ud i cyberspace på alle tider af døgnet fra disse verdensmestres pc´er. Der surfes på diverse websites, der rases, og der gives afløb for det indstængte. Små, bange mennesker, lyder psykologernes dom. Folk, der ikke tør stå frem i det virkelige liv, og derfor kun mærker sig sig helt i cyberspace - bag den barrikaderede entrédør. Frygt og angst er følelser, som ikke giver benefit. Næh - så er vrede langt mere legitimt og maskulint ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret June 30, 2008 jo måske, men den vil altid passe på et par individer, det var jo ikke en generalisering af "sunddebatører" Så var jeg nok snart i modvind ...... Nævnes skulle den da .... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret June 30, 2008 Jeg må opfordre folk til at bruge Ignore-funktionen' date=' når brugere som Istdj dukker op. Derved ser man ikke hans/hendes/den's/det's indlæg.[/quote'] Ja, den funktion er guld værd, bortset fra funktionen ikke virker når andre profiler "quoter" et indlæg fra en profil som står på ens ignorer-liste. ..."Orakel" eller noget i den stil Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 30, 2008 ..."Orakel" eller noget i den stil Ja selvbestaltet... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites