cbpwr 10 Anmeld indhold Skrevet June 25, 2008 Hej. Bliver snart hus ejer, i kælderen er pillefyr, man smider en pillerne op i en stor trakt, og så suger den selv det den skal bruge. Er der forskellige kvaliteter, og hvad bør jeg gå efter. Har set man kan få nogle med meget lidt aske efterladenskaber, er det værd at gå efter? Hvor køber jeg bedst og billigst? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MMK 10 Anmeld indhold Besvaret June 29, 2008 Hej Måske mine lidelser i torsdags kan komme dig til hjælp... Var indlagt til at hører p1 i 3-4 timer. Hørte faktisk en rappotage om træpiller. Var noget med at en familie havde købt nogle piller billigt. Det var så næsten alt andet end træ uden på var de fine men når man knækkede dem var de fyldt med plast affald. Det er vist ikke helt ualmindeligt. Resultat stor forurening og meget aske... De gode piller skulle kun give lidt aske. Så man skal nok købe en enkelt pose og prøve inden man slår til og køber til hele vinteren... Håber det kan hjælpe dig lidt... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HenrikP 10 Anmeld indhold Besvaret June 29, 2008 Træpiller Hej der. Har kørt med træpiller en del år. Billigt og godt er Vida Pellets. Koster lige over 8000 for 4 paller leveret. Bedste piller får du på Granngården, koster lidt mere men giver lidt mere varme (holder længere). Mvh Henrik Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites