Jump to content
AOG

"Se Mor - Jeg Kører Bil"

Recommended Posts

Ja men som alle andre mindre bemidlede, så løber de frygteligt hurtigt tør og begynder at blive personlige..... Så er det lige pludselig ikke selve emnet, men personen der skriver noget der strider imod DERES logik..... Der jo som bekendt ikke er værd at skrive til nogen om.... :lol:

Han havde i det mindste nogen til at starte med... :tongue2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil gerne lige tilføje, at jeg for min egen sikkerheds skyld valgte at speede op, så han ikke kunne komme igennem, og måtte trække sig tilbage. Det gjorde jeg fordi, han med stor sandsynlighed havde ramt min forende, hvis han havde fået muligheden for at overhale på den måde. Det resulteret så også i, at da han overhalede mig på den rigtige måde, fik jeg et længevarende udsyn til hans langefinger :mad: Jeg var både rystet og gal, da jeg skrev det indlæg igår, og det kan måske diskuteres, om jeg skulle have skrevet hans nummerplade, men hvis han var på dette forum, skulle han ikke være det mindste i tvivl om, hvem jeg henviste til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Du er godt klar over at du står til et klip i kørekortet ikke????

Hvad får jeg klip for? Klippekortet omfatter grove overtrædelser, der ikke i sig selv medfører frakendelse, men som er trafikfarlige. Klippekortet gælder for alle motordrevne køretøjer, der kræves kørekort til. Dvs. almindelig personbil, bus, lastbil, motorcykel, stor knallert, traktor samt motorredskab. Du får et klip, hvis du: Overskrider hastighedsgrænsen med mere end 30 % Kører med for kort afstand til forankørende Kører ulovligt i nødsporet Ikke spænder børn under 15 år fast efter reglerne Kører over for rødt Overtræder reglerne om vigepligt Overtræder reglerne for overhaling og forbud mod overhaling Overskrider spærrelinier ved overhaling Øger hastigheden, når du bliver overhalet Overhaler ved et fodgængerfelt Kører mod færdselsretningen Kører uforsvarlig slalom- og forbikørsel i tæt trafik Ændrer færdselsretning og placering til fare/unødig ulempe for andre trafikanter Kører venstre om helleanlæg Kører om kap eller væddeløbskørsel på vej Kører over jernbanespor, hvis der er givet signal til standsning Kører ulovligt med børn under 15 år på motorcykel
Bare lige til din info...
Jeg vil gerne lige tilføje, at jeg for min egen sikkerheds skyld valgte at speede op, så han ikke kunne komme igennem, og måtte trække sig tilbage. Det gjorde jeg fordi, han med stor sandsynlighed havde ramt min forende, hvis han havde fået muligheden for at overhale på den måde. Det resulteret så også i, at da han overhalede mig på den rigtige måde, fik jeg et længevarende udsyn til hans langefinger :mad: Jeg var både rystet og gal, da jeg skrev det indlæg igår, og det kan måske diskuteres, om jeg skulle have skrevet hans nummerplade, men hvis han var på dette forum, skulle han ikke være det mindste i tvivl om, hvem jeg henviste til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu var det ikke en trussel men ment som ren information.....

Hmm så vidt jeg ved' date=' er det også ulovligt at overhale indenom... Så tror sgu ikke rigtigt, at du kan true mig med det der indlæg :rolleye:[/quote']

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er altså ikke helt ufarligt at komme til at spærre for sådan en gal bilist - hvad enten det er med vilje eller ej. Læs om min egen tur ud i venstrerabatten her efter mødet med en idiot som var ligeglad med om der var plads eller ej. http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=12019&highlight=amagermotorvejen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites