Jump to content
M&M's

Bordfodbold-turnering, 12. juli kl. 19.00

Recommended Posts

Så er den (for nogen) længe ventede bordfodbold turnering her! Turneringen afholdes lørdag den 12. juli, hjemme hos os i Staffanstorp, ca. 15 km fra Malmö C. (Adresse fåes på PM ved tilmelding). Turnering vil blive spillet på et Bonzini B90 bord og kommer til at følge husets regelsæt, der vil blive oplyst ved ankomst. På grund af pladsforhold har vi måtte sætte et max antal spillere på 8, men da vi selv er 2 der deltager, er der kun 6 ledige pladser. Derudover skal man være velkommen til at tage sin partner med som støtte, hvis man skulle få brug for en skulder at græde ud ved ;) Tilmeldingsgebyret er på 30 SEK pr. person (gælder også for evt. partner). ALLE pengene vil blive brugt på sodavand, chips og godis :) Hvis sodavand ikke er nok, er I velkomne til selv at medbringe yderligere drikkevarer. For dem der ikke spiller bordfodbold, kan vi tilbyde en Playstation 3 til fri afbenyttelse med diverse spil så som Sing Star, Guitar Hero 3 m.fl. :scared:Man er først endeligt tilmeldt når man både har skrevet en PM der er blevet besvaret + betalt tilmeldingsgebyret (kontonummer fåes i PM). Mange fodboldhilsner, Mia & Michael

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Er det hold' date=' 2 mod 2?[/quote'] Den første times tid er der mulighed for lidt "opvarmning", hvor man skal være velkommen til at spille både 1 mod 1 og 2 mod 2, for at lære bordet at kende. Derefter spiller vi en singel turnering, 2 grupper med 4 spillere i hver, hvor alle møder alle. De to bedste spillere i hver gruppe går videre til semifinalen. Herefter er der en kamp om 3. pladsen & en finale. Hvis folk har mod på det forventer vi at lave én eller flere holdturneringer bagefter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg er desværre også kun frisk på hold. Ellers dejligt initiativ! Claus og jeg er ellers et super hold :)
Ja 1 player bordfodbold er jævnt kedeligt .. der mangler lidt nerve... øv...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hmm... nu er jeg skuffet! Jeg havde jo set frem til at give dig tæv :p
Du må jo bare lave en ny turnering igen senere på året :D Så skal du få alle de tæv du kan drømme om :fight:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja 1 player bordfodbold er jævnt kedeligt .. der mangler lidt nerve... øv...
Der er jo ingen der tvinger dig til at tilmelde dig, hvis du synes at det er for kedeligt. Og heller ikke mrode, for den sags skyld.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Der er jo ingen der tvinger dig til at tilmelde dig, hvis du synes at det er for kedeligt. Og heller ikke mrode, for den sags skyld.
Det skal du så heller ikke regne med vi gør ....slet ikke efter den udmelding ...go kväll......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det skal du så heller ikke regne med vi gør ....slet ikke efter den udmelding ...go kväll......
Ha ha ha ! Nej, det havde jeg sørme heller ikke regnet med i ville, hverken før eller efter udmeldingen.... PS.: Skylder jer forresten en tjeneste fordi i lige har reddet min dag :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ha ha ha ! Nej, det havde jeg sørme heller ikke regnet med i ville, hverken før eller efter udmeldingen.... PS.: Skylder jer forresten en tjeneste fordi i lige har reddet min dag :)
Hov hov.. hvad har jeg nu lige gjort?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hov hov.. hvad har jeg nu lige gjort?
Som jeg tolker dine tidligere indlæg, så gider du kun hvis det er et ordentligt bord - og kun holdturnering. Og så tænkte jeg bare... at hvis der er et arrangement, hvor der skal foregå nogle ting jeg ikke har lyst til at deltage i, så bliver jeg da hjemme. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
No prob... du havde tabt alligevel.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Perfekt! Så tror jeg godt at jeg vil tilmelde mig' date=' hvis det er ok at jeg først kommer 19:30 ?[/quote'] Det er helt i orden at du først kommer lidt senere. Jeg sender dig lige en bekræftigelse på PM med adresse & kontonummer :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tak for en hyggelig aften. Ærgeligt at der ikke kunne komme flere, måske næste gang... I kan jo også lige poste resultaterne fra vores lille mini turnering :) :)
Selv tak :th2: Ja det var ærgerligt at der ikke kom flere, men jeg tror at det skyldes at de fleste har været på sommerferie. Resultaterne fra mini turneringen?? De er vist røget ud... de var jo ikke værd at gemme på ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites