Jump to content
Don A

Den nye 7serie

Recommended Posts

De laver den nye 7serie med 4WS. ( 4 hjulsstyring ) lige som min honda har :-) Bliver sjovt og se hvordan det vil funke på en stor 7serie, så hvidt jeg ved er det kun honda der har fået det godkendt i danmark.??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
De laver den nye 7serie med 4WS. ( 4 hjulsstyring ) lige som min honda har. Bliver sjovt og se hvordan det vil funke på en stor 7serie, så hvidt jeg ved er det kun honda der har fået det godkendt i danmark.??
Nope, det har Mitsubishi også haft på deres Galant-serie. Har du et link til BMW'en?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nope, ingen Lancer's, men Galant Dynamic Four, som kom i 1990 (18 år siden...) havde et meget velfungerende system, som krævede stort set ingen vedligeholdelse, og som fik bilen omkring hjørnet i en ruf... Ærgeligt ingen turde fortsætte udviklinge dengang. Tommy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Den kommende Renault Laguna GT får også 4-hjuls-styring - og den kommer i en hot coupe-version. Havde selv en Galant Dynamic 4 i begyndelsen i slutningen af 80-erne. Det var en meget velfungerende bil :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites