Don A 10 Anmeld indhold Skrevet June 22, 2008 De laver den nye 7serie med 4WS. ( 4 hjulsstyring ) lige som min honda har :-) Bliver sjovt og se hvordan det vil funke på en stor 7serie, så hvidt jeg ved er det kun honda der har fået det godkendt i danmark.?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret June 22, 2008 De laver den nye 7serie med 4WS. ( 4 hjulsstyring ) lige som min honda har. Bliver sjovt og se hvordan det vil funke på en stor 7serie, så hvidt jeg ved er det kun honda der har fået det godkendt i danmark.?? Nope, det har Mitsubishi også haft på deres Galant-serie. Har du et link til BMW'en? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2008 http://www.automobil.se/zino.aspx?articleID=11650 :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2008 Nope, det har Mitsubishi også haft på deres Galant-serie. Har du et link til BMW'en? Og Mazda 626 tilbage i 80'erne... http://en.wikipedia.org/wiki/Steering Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mortimer 11 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2008 nogle skyline's har vist også Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2008 Lancer Evolution ældre modeller har også? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ATECH2 10 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2008 Nope, ingen Lancer's, men Galant Dynamic Four, som kom i 1990 (18 år siden...) havde et meget velfungerende system, som krævede stort set ingen vedligeholdelse, og som fik bilen omkring hjørnet i en ruf... Ærgeligt ingen turde fortsætte udviklinge dengang. Tommy Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
GoldMan 10 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2008 4-hjulstræk er ved og blive standart i næsten alle biler synes jeg Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2008 4-hjulstræk er ved og blive standart i næsten alle biler synes jeg Det kan godt ske, men nu er der væsentlig forskel på 4-hjuletræk og 4-hjulsstyring!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim H 10 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2008 Den kommende Renault Laguna GT får også 4-hjuls-styring - og den kommer i en hot coupe-version. Havde selv en Galant Dynamic 4 i begyndelsen i slutningen af 80-erne. Det var en meget velfungerende bil :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites