Jump to content
Don A

Guide eller forklaring :-)

Recommended Posts

Hvordan er det lige med det forsikring. Enten vil jeg gerne have det skåret ud i pap eller et link til en tråd det står i :-) Er der noget med det er billiger de første 3 år hvis bilen er ny eller ynger end 3 år??? OG er det så kun vognskadeforsikring man skal tegne og stiger forsikringen så efter de 3 år :-) På forhånd mange tak :-) PS: De regler gælder vel kun hvis man køber bilen i sverige af en forhandler ik??:rolleye::rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved kun hvordan det er med AUDI. Når du køber en fabriksny i SE, får du de 3 første måneder gratis halv forsikring, og de første 3 år gratis vognskadeforsikring. Dvs. at du kan nøjes med en halv forsikring de første 3 år - efter de tre første gratis måneder. Efter de tre år skal du have ændret halv forsikringen til en hel (inkl. vognskadeforsikring).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg ved kun hvordan det er med AUDI. Når du køber en fabriksny i SE, får du de 3 første måneder gratis halv forsikring, og de første 3 år gratis vognskadeforsikring.
Det gælder vist alle bilmærker at du får vagnskadegaranti de første 3 år. Helt gratis forsikring de første 3 måneder er vist også standard hos mange, hvis ikke alle bilmærker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har lige fået ny bil. Igen med 3 års vagnskadegaranti De første 6 måneder folksam körklar (en billig intro/halvförsäkring til 750 sek bil efter bil selvfølgelig ) Derefter skal der igen suppleres med halvförsäkring i 2,5 år :th2: Efter de 3 år skal du have en helförsäkring ( da der i denne indgår vagnskadegaranti ) :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites